Moja blagovna znamka in konkurenca
MediSpot news

Konkurenca – ocenjevanje konkurence

Konkurenca je povsod zelo velika

 

Vsak ponuja določene proizvode, produkte ali storitve. Trg je zasičen. Ljudje pa siti vsega. iščejo nekaj novega.

 

 

Tudi ti si verjetno želiš lansirati svoje produkte na trg

 

 

Vendar se velikokrat zgodi, da tvoja ponudba kar zbledi v morju podobnih ali enakih produktov / storitev.

Vprašanje pa je, kje bodo ljudje kupili? Koga bodo izbrali in v njegovi ponudbi pri izdelku kliknili na KUPI.

 

Vse je odvisno od načina ponudbe

 

      • Edinstvena ponudba
      • Način promocije in nagovarjanja kupcev
      • Drugačnost od vseh ostalih

 

 

To in še marsikaj te bo naredilo drugačno, bolj privlačno in zanimivo z kupce.

Celoten vodnik po gradnji blagovne znamke in raziskave konkurence najdeš tukaj 

 

 

S to spodnjo  e-knjižico (je izsek iz vodnika)  si lahko pomagaš pri ocenjevanju svoje konkurence. Rezultate pa uporabi pri gradnji edinstvene ponudbe.

 

 

 

Gradnja vsebinske strategije

 

 

Prenesi si IZZIV – vprašanja, ki ti bodo pomagala raziskati konkurenco