Ključni trik za večjo angažiranost na Instagramu
Ključni trik pri objavah na Instagramu – Verjetno si kdaj opazila. da je sodelovanje na Instagramu upadlo. Manj všečkov, manj komentarjev, manj klikov na tvojo spletno stran in – bodimo iskreni, manjši obsega n splošno. Stvar je v tem, da to velja za vse in ne samo zate – nisi edina. pri tem. Mogoče se zdi, da pri tem nimaš kaj veliko narediti, pa vendar:
Eden od ključnih trikov za doseganje boljših rezultatov in večje angažiranosti občinstva je je zelo preprost. Bodi pozitivno naravnana.
Bodi pozitivna
Slike in kontekst so elementi, ki lahko to tudi pokažejo. So prva stvar ki pade gledalcu v oči in tako vzpodbudi vrsto čustvene reakcije. Vse kar deluje negativno, bo povzročilo hitro premikanje gledalca naprej mimo tvoje objave.
- Vsaka objava, ki je negativno bo običajno povzročila gledalčevo hitro premikanje naprej mimo tvoje objave. Stran od tvoje objave.
- Pozitivno naravnane slike in kontekst pa bodo sprožili dodatno zanimanje, všeček, mogoče komentar in seveda tudi klik na spletno stran.
Tukaj je nekaj nasvetov, ki jih lahko upoštevaš, da bo tvoja vsebina bolj pozitivna.
Izogibaj se slikam z negativnim prizvokom
Te vrste slik (tudi videoposnetkov) so pogoste pri neprofitnih organizacija, medijskih hišah in drugih panogah, ki so osredotočene na pomoč. Te vrste panog so osredotočene na vzbujanje sočutja in potrebe po pomoči.
Osredotoči se na zgodbe o uspehu, reševanju problemov in težav. Pokaži kako se lahko težave rešijo in kako lepo je, ko se praznuje uspeh. Prdastvi, kako tvoja blagovna znamka dela nekaj dobrega za ljudi in ustvarja pozitivne rezultate.
Izogibaj se negativnim čustvom (žalost, jeza in podobno)
Mogoče te kdaj zavede, da bi objavila sliko jeznega dekleta, ki ji ni uspelo na maturi ali moškega, ki ni bil uspešen na razpisu za delovno mesto. Namesto žalostnega ali jeznega obraza raje izberi zmeden obraz, ki nakazuje iskrico upanja – Prikupno zmeden obraz? Postavi osebo ali predmet v okolje, ki je pozitivno.
Izogibaj se “grdim” fotografijam “Prej in Potem”
To je pogosto pri gradbeništvu, oblikovanju, preoblikovanju, zdravstvu, prehrani (dietetiki) in lepoti. Slike uporabljajo zato, da pokažejo spremembo. Pred in po nekem posegu, oblikovanju in podobno.
Namesto tega naj bo prva slika razdeljena na polovico (poševnica). Zgornji del naj pokaže lepo sel, spodnji del pa naj pokaže prvotno stanje. Tako se izogneš objavi fotografije, ki ni najbolj prijetna za ogled.
Pomembno si je zapomniti, da je večina ljudi na Instagramu zato, da se zabavajo, Morda celo zato, da kaj pokomentirajo, dajo všeček in podobno, Skratka Zabava. Na splošno si želijo vsebine, ki jih pritegnejo in zabava. Če jih nakaj razjezi, užalosti ali frustriram je bolj verjetno, da se bodo pomaknili naprej. In na Instagramu se lahko zelo hitro premikamo med objavami, Je tako? Zato si vedno želimo, da se ljudje ustavijo pri naših objavah, si jih ogledajo, všečkajo in komentirajo.
Želimo, da ljudje ustavijo premikanje med objavami in se ustavijo. Vsi ti nasveti pa ti bodo pomagali doseči to, kar si ti sama najbolj želiš – povezovanje z občinstvom
In za konec: Instagram je namenjen druženju in zabavi, Naj bodo tvoje objave točno take: Naj privabijo gledalce z zabavno vsebino, zapisi in prijetnimi slikami. Poskusi in preveri rezultat.