Ključne besede z dolgim repom
Ključne besede z dolgim repom so ključ do uspeha. Ampak, kako jih najdeš?
In zakaj so ključne besede z dolgim repom ključ do uspeha?
V tem zapisu ti bom razložila, zakaj je pomembno iskanje ključnih besed z dolgim repom. In zakaj zgolj ena sama ključna beseda nikoli ne bo dovolj.
Če želiš izboljšati svojo uvrstitev v iskalnikih, verjetno ugotoviš, da ena sama ključna beseda ni dovolj. Hitro lahko ugotoviš, da ljudje v iskalnik zelo redko vnesejo eno samo besedo.
Na primer:
“Miza”
Največkrat ob tej besedi dodajo še kaj več:
- Okrogla miza
- Lesena miza
- Zložljiva vrtna miza
- Miza za 6 oseb
- Masivna miza in podobno.
Ključne besede se nanašajo na izraze ki jih ljudje vnesejo v iskalnik (google Search).
Nekdo lahko na primer išče vodovodarja ali najbližjo knjižnico, Iskalnik bo nato poskušal poizvedbo povezati z najbolj ustreznimi rezultati.
Iskalcem se prikaže seznam spletnih mest, razvrščenih po ustreznosti in kakovosti glede na iskan izraz. Najkakovostnejši in najbolj ustrezni rezultati bodo običajno uvrščeni višje.
Če želiš, da tvoje spletno mesto pritegne velike količine organskega prometa, se moraš dobro uvrstiti za ustrezne ključne besede.
Zakaj?
Zato, ker 75% ljudi klikne le na prvih nekaj ponujenih rezultatov, ki se nahajajo na prvi strani iskalnika. Zelo malo pa jih pokuka na naslednjo stran.
Na srečo ti lahko ključne besede z dolgim repom zelo pomagajo pri visoki uvrstitvi.
Kaj so torej ključne besede z dolgim repom?
Ključne besede z dolgim repom so izrazi iz dveh ali več besed. Dostikrat je tudi omenjeno, da so najboljše dolgo repe ključne besede sestavljene iz treh ali več besed.
Da se izraz lahko imenuje dolgorepa ključna beseda, mora običajno vsebovati besede, ki uporabniku omogočajo zoženje rezultatov iskanja kar se da natančno glede na poizvedbo.
Če vzamem primer “vodovodar” in dodam “nujni primeri”, zožim rezultate iskanja na vse vodovodarje, ki so mi na razpolago ob nujnih primerih.
Drug primer:
“Srajca” – če dodam “modra, poletna” dobim vse spletne trgovine, ki mi ponujajo modre, poletne srajce.
Seveda lahko to še dodatno razširim: “svetlo modra poletna srajca”, …. svilena svetlo kodra poletna… črtasta…
tako bodo moja iskanja hitreje obrodila rezultat, ki ga iščem.
(Seveda pa tu ne smem mimo same spletne trgovina ali ponudbe, ki mora občinstvo pritegniti – vizualno, slikovno in podobno.)
Zakaj so ključne besede z dolgim repom boljše?
Rep je lahko še daljši, kar je odvisno od specifike. A pretiravanje nikoli ni dobro. Ljudje, ki so se že odločili za nakup, bodo iskali zelo specifično. Ko najdejo, izvedejo nakup. Nikoli pa se ne bodo ubadali z splošnimi rezultati, kot je vodovodar ali srajca.
Dolgorepe ključne besede so manj konkurenčne
Na splošno velja, da imajo dolgorepe ključne besede manj konkurence. Zelo težko dosežeš prvo mesto v iskalniku z ključno besedo “Srajca”.
Težava je v tem, daje na trgu veliko podjetij, ki ponujajo srajce. Če ključni besedi dodaš še “modra, poletna s kratkimi rokavi” bo to zožilo izbor. S tem pa se pojavi priložnost za visoko uvrstitev.
Nasvet: Dodajanje tujk, besed v tujih jezikih, pretiravanje v specifiki ne bo delovalo dobro. Ljudje pogosto vtipkajo prvi izraz ali besedno zvezo, ki naj bi opisovala iskan produkt. Izjema so redne stranke ali tisti, ki točno vedo kaj iščejo in kje najdejo.
Bolje poznaš svojo tržno nišo, boljše je.
Ključne besede z dolgim repom privabijo več ustreznega občinstva
Take ključne besede bodo na spletno mesto privabile bolj ustrezno publiko, gotove bodoče stranke in nenazadnje – konverzijo Če si trener, vendar ne poudariš svojih storitev, potem te pravo občinstvo ne bo našlo.
Ciljaj na stranke na spodnjem delu nakupovalnega lijaka.
Velja si zapomniti, da je veliko uporabnikov, ki vnašajo ključne besede z dolgim repom na spodnjem delu prodajnega lijaka.
Iskanje ključnih besed z dolgim repom
Vsaka dobra SEO strategije vključuje raziskavo ključnih besed z dolgim repom. Pred časom je bil to dolgotrajen in zamuden proces.
Danes so tu orodja, ki raziskovanje olajšajo. Dostopna so vsem. Potrebno je le nekaj osnovni znanj za delo z njimi.
Solidno in enostavno orodje za raziskavo ključnih besed je orodje: Keyword Revealer
Z njim lahko:
- Piščeš ključne besede
- Raziščeš težavnost ključnih besed
- Oblikuješ dolgorepe ključne besede
- Raziščeš konkurenco in njene ključne besede
- Načrtuješ ključne besede z dolgim repom
Ko gre za ciljanje na ključne besede, ne moreš samo ugibati in upati, da bo to delovalo. Tvoja SEO strategija mora biti dobro premišljena. Na srečo je z orodjem za raziskovanje ključnih besed , kot je orodje Keyword Revealer veliko lažje. Praktično ti omogoči najti poljubne ključne besede različnih dolžin.
Na ta način pridobivaš veliko več organskega prometa in rednih potencialnih strank.
Seveda pa se lahko namesto orodja znajdeš tudi drugače. Kontaktiraj me:
info@medispot.si
ali
krajnik.alenka@gmail.com