markus spiske BTKF6G O8fU unsplash
Blog

Kako najti pravo občinstvo – ankete v 4 preprostih korakih

 

Ciljati na pravo občinstvo pomeni ne poskušati ustreči vsem. Pravo občinstvo najlažje prepoznaš s pomočjo ankete Pravo občinstvo je tisto, ki ti bo sledilo, postalo potencialni kupci in se kasneje spremenilo v prave kupce.

 

 

Ena največjih napak, ki jo lahko storiš je, da želiš ugajati vsem. Namesto da poskušaš ustreči vsem, si raje določi ciljno skupino. Poznavanje želj in bolečin ciljne skupine ve bistvenega pomena za prilagajanje tvojih storitev ali izdelkov. Nikoli ne moreš biti všeč vsem, Lahko pa si tisti, ki so tvoj ciljna skupina – to boš bistveno lažje obvladovala in kreirala prave produkte. Pravzaprav je težko uspeti, če želiš ugajati vsem.

 

markus spiske BTKF6G O8fU unsplash

 

 

Čeprav se zdi težko trčiti ciljnemu občinstvi, je to zdaj lažje kot kdaj koli prej. Spodaj je zbranih nekaj resnično preprostih korakov, ki ti bodo omogočili, da ciljaš na pravo občinstvo.

 

Ankete na družbenih omrežjih – kdo je tvoje pravo občinstvo

Platforme družbenih omrežij, kot so Facebooke, Twitter in Linkedln so odlične za anketiranje tvoj ciljne skupine, Ankete na družbenih omrežjih so eden najbolj priljubljenih  in preprostih načinov, kako izvedeti več o svojih (bodočih) strankah. Spletna mesta družbenih omrežij ti olajšajo sodelovanje in »poslušanje«  tega, kar ima občinstvo za povedati, ter ponujajo odlično prilagoditev spletnih anket. Ankete so opremljene z analitičnimi orodji, ki to bodo dala informacije o starostni skupini občinstva, lokaciji, poklicu, in drugem.

 

 

analiziraj
 »Ne ignoriraj svojih strank. Svoje občinstvo moraš razumeti, da lahko nato z njimi govoriš na smiseln način.«

 

1.Spletne ankete in ankete po e-mailu

Standardne ankete ti bodo zagotovo zagotovile določene prednosti. So odlično orodje za praktičen pristop. Tako ostaneš vedno na tekočem o čem razmišljajo potrošniki. Najpomembnejše pri anketi je, da veš kaj želiš izvedeti.  Vprašanja so ostro ciljana na določene vrste lastnosti, so kratka in preprosta za odgovor. Prav tako lahko ustvariš e- mail akcije, da preveriš svojo bazo naročnikov. Zelo osnovne in praktične ankete lahko ustvariš na naslednjih platformah za kreiranje anket: ClickInsights in Survey Monkey

 

 

E- mail
Preko e.maila – anketa do pravega občinstva

 

 

2.Analiziraj obstoječe stranke

Koliko so stare tvoje obstoječe stranke? Kje živijo? So pretežno moškega ali ženskega spola? Poklic, interesi, … To so vprašanja, ki si jih moraš zastaviti, da bi bolje razumela kdo v resnici kupuje oz. ti sledi. Vprašaj se tudi, kako doseči nove naročnike /občinstvo. Ali pridobivaš več strank preko družbenih omrežij?. Če je tako, katera platforma pritegne največ pozornosti? Analiza obstoječih strank ti bo pomagala usmeriti pozornost na pravo ciljno skupino, povečati stopnjo konverzije in skrajšala čas za prodajo.

Brian Lischer, ustanovitelj podjetja Ignyte Brands meni: »Ne ignoriraj svojih strank. Svoje občinstvo moraš razumeti, da lahko nato z njimi govoriš na smiseln način.«

 

Analiza
Analiziraj konkutenco

 

3.Analiziraj konkurenco

Prav gotovo imaš dobro predstavo o tem, kdo je tvoja konkurenca. Vendar, če boš izvedela več o  tržnih navadah konkurence, boš dobila jasno sliko, kje se nahajajo vrzeli. Te lahko zapolniš ti Razišči ključne besede v zvezi s tvojo panogo. Ugotovi, kdo je uvrščen na te ključne besede. Izvedi vse o njihovih storitvah. Ugotovi, kako delujejo in ustvari  svojo različico. S pravo analizo boš lahko jasno vedela, kaj konkurenca počne drugače in kako lahko ti narediš bolje.

 

 

Anketa
Kdo je tvoj avatar – buyer persona. To ugotoviš, ko s pomočjo ankete prepoznaš pravo občinstvo

 

4.Ustvari osebnost kupca

Zdaj si pripravljena, da orišeš skupine kupcev, ki bodo narekovali tvoje marketinške in prodajne procese. Preden se začneš dodatno promovirati, določi svojo osebnost kupca (avatar) in kaj je zanj pomembno. Ustvari podrobno zgodbo, kakšne so njegove motivacije, želje in bolečine. Več podrobnosti dodaš avatarju, večja je verjetnost da boš ciljala na točno določeno skupino ljudi.

Ko opraviš raziskavo in ustvariš osebnost kupca, lahko prepoznaš potencialne priložnosti, da ustvariš pravi načrt igre. Ta bo vodil potencialne stranke skozi tvoj prodajni tok. Ne pozabi, da je ciljanje stalen proces, ki ga je treba ponavljati. Tako ostaneš vedno na tekočem  glede ciljne skupine, s katero se želiš povezati.

 

Če boš sledila tem korakom, se bost tvoja blagovna znamka in posel dvignila nad obstoječo konkurenco. Prepoznala boš želje, potrebe in bolečine potencialnih strank Ponudila jim boš lahko svoje, edinstvene produkte in storitve. Kredibilnost blagovne znamke bo rasla in s tem tudi posel.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja