
Kako lahko protimonopolna tožba Googla vpliva na oglaševalce
Kako lahko protimonopolna tožba Googlova vpliva na oglaševalce?
Razišči potencialni vpliv tožbe Googla – Gre za tožbo proti monopolnim oglaševalcem (področje digitalnega oglaševanja).
Digitalno oglaševanje bi lahko bilo tik pred spremembami. Tožba proti Googlu je ena najpomembnejših, ki jo je vložilo ameriško ministrstvo za pravosodje (DOJ)
Čeprav obstaja veliko ponudnikov digitalnega oglaševanja, Google še vedno zajema 28% porabe za digitalno oglaševanje. Zato tudi prednjači pred vsemi v tej industriji.
Če DOJ zmaga v tožbi, se bo področje digitalnega oglaševanja zavedno spremenilo.
Kaj zajema tožba? Uradna izjava je javno dostopna
Uradne obtožbe proti Googlovemu protikonkurenčnemu ravnanju vključujejo:
- Pridobivanje konkurentov
- Prisiljevanje sprejemanja Googlovih orodij
- Izkrivljanje konkurence
Možni izidi tožbe:
- Zmaga Googla . poslovanje najverjetneje ostane nespremenjeno
- Izguba Googla – posledice bodo lahko zelo vidne:
Razbit celotni Googlov oglaševalski prostor
Uničenje DV360 in omrežje Display Ads
Spremembe v YouTubu (Google ime tukaj ogromno oglaševalskih osnovnih dejavnosti)
Prodaja marketinške platforme Google Marketing Platform (GMP)
Najbolj neboleči izid pa sloni na finančni plati. Seveda bi tudi to vplivalo na poslovanje, bo pa manj boleče.
Možnih izidov je veliko in nič ni mogoče napovedati. Vendar iz zgodovine lahko potegnemo dejstvo, da se je z Googlom težko bojevati.

