Kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu?
Kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu?
Ali obstaja idealna dolžina določena za zapise na Instagramu? Ali se razlikuje med Reels (koluti) in objavami v virih? Bo to vplivalo na vaš doseg ali konverzije? In ljudje res berejo te dolge zapise? torej, kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu?
Obstaja toliko vprašanj o dolžini napisov za objave na Instagramu. Razčlenimo torej!
Podnapisi na objavah v viru
Ko rečem objavo »Vir«, mislim na posamezne slike in vrtiljake.
Običajno uporaba samo enega stavka kot napisa ni idealna, saj osebi, ki vidi objavo, ne posreduje dovolj informacij. Taki ti tudi ne omogočajo, da bi se resnično povezala s svojim občinstvom in pokazala kakršno koli strokovno znanje ali vrednost.
Na splošno naj bodo tvoji napisi za te vrste objav sestavljeni iz 2-3 kratkih odstavkov. Biti mora dovolj dolg, da posreduje jasno sporočilo in ustrezne podrobnosti, vendar dovolj kratek, da ga enostavno in hitro “prebaviš”.
Ko ustvarjaš napis za svoje objave v viru, bi morale fotografije pritegniti pozornost v viru, vendar bi moral napis opraviti DELO. Prevzeti mora kontekst in namen fotografije ter jo izboljšati, zagotoviti potrebne podrobnosti in osebne note za interakcijo z bralcem.
Nič te ne ustavi! No, razen omejitve Instagrama 2200 znakov za dolžino zapisa (ne besede, skupno 2200 znakov). Torej, če ste besedni (kot jaz) ali imate veliko informacij za deliti, vas prosimo, da napišete te daljše napise.
Instagram ima omejitev – 22000znakov na objavo
Napisi na kolutih (Reels)
Tvoja strategija Reels bo drugačna! Obstajata dve taktiki za Reels in njihove ustrezne napise
- Daljši Reels-i z vsemi podrobnostmi. Če dela’ Reels , ki je dolg več kot 10 sekund in vsebuje vse informacije, vključene v videoposnetek, za katere želiš, da obvesti gledalca, mora biti zapis en stavek (ali razmeroma kratek). Napis bi moral biti v bistvu naslov videa. To je vse, kar potrebuje! Kajti če gledalci gledajo cel videoposnetek, imajo vse, kar potrebujejo in verjetno vseeno ne bodo odprli napisa, da bi ga prebrali.
- Kratki Reels-i. Običajna strategija je, narediti kratek posnetek (manj kot 5 sekund), ki se ponavlja znova in znova. Pri tem pa gledalcu naroči, naj prebere napis za podrobnosti. V tem primeru boš želela daljši napis z vsem, kar je našteto s posnetkom. Spet si omejena na 2200 znakov
Nobena od teh strategij Reels ni nujno boljša od druge. Odvisno je od tvojih ciljev, vsebine, občinstva in strategije.
Kako ugotoviti, kaj ti ustreza
Tako kot mnoge stvari v tvojem podjetju so tudi napisi na Instagramu del tvoje blagovne znamke. Če je tvoje občinstvo navajeno, da več pišeš in opisuješ, je smiselno, da imaš daljše napise. Če je tvoje občinstvo navajeno kratkih videoposnetkov in tvojih hitrih nasvetov je smiselno, da so napisi krajši.
In če nisi prepričana, potem začnite testirati!
Preizkusi nekaj daljših napisov in preveri, ali delujejo. Preizkusi nekaj krajših napisov in preveri, ali je razlika. Toda ne glede na to, kaj testiraš, si vzemi čas vsaj 6-8 tednov. Dosledno objavljaj to vrsto vsebine in se šele nato odloči, kaj deluje in kaj ne.
In za konec:
Zdaj ko veš kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu, se ti bo morda pojavilo novo vprašanje: Kako dolg naj bo posnetek na Instagramu?
Ali pa morda to vprašanje: Ali Instagram prikazuje tvoje objave le 10% tvojih sledilcev?
Kdaj je najboljši ča za objave na Instagramu? In seveda: Zakaj so neposredna sporočila tako dragocena na Instagramu?
Vse to in še kaj več bo sedaj na voljo v kratkem – Če obljubim, je polovica dela že narejena. Torej, odhajam nazaj h svojemu delu – Kreiranju novih navodil in trikov – Instagram čarovnije