Čustva in blagovnaznamka
MediSpot nasveti

Kako blagovni znamki dodati čustva

kako blagovni znamki dodati čustva?

Ljudje se odločamo v manj kot 4 sekundah. Zraven se vključijo seveda tudi prepričanja.

Čustva so vse.

 

Delamo domneve in ustvarjamo prepričanja o ljudeh, ki jih pravkar srečamo, o izdelkih in blagovnih znamkah.
Nimamo časa analizirati vsakega posameznega vidika situacije, osebe ali izdelka, zato uporabljamo bližnjice.
Samo predstavljaj si, če bi se morala odločiti brez uporabe bližnjic in bi za to imela veliko časa; kako bi se odločala? Koliko ur bi si vzela za analizo in in nato končno odločitev?

 

Ko spoznavaš nekaj novega, takoj začutiš, ali želiš izvedeti kaj več ali ne. Ali te zadeva privlači, ali odvrača.
Vse to se dogaja v naših možganih, natančneje v limbičnem sistemu (odgovoren je za čustva). Ta del možganov ne razume jezika. Komunicira le s čustvi, občutki, slutnjami.
Iz tega razloga se ti včasih morda zdi, da točno veš kaj je zate prav in kaj ni. Morda nekaj narediš, a ne znaš pojasniti zakaj.
Ali pa si to takrat skušala prevesti v jezik razuma in logike, a si ugotovila, da je to težko.
Besede zelo težko opišejo občutke. Zakaj? Zato ker logika in čustva ne komunicirajo med sabo.
Sprejemanje odločitev s pomočjo logike, te lahko pusti v dvomih. Pogosto se ti zato postavlja vprašanje – Ali sem se pravilno odločila?
Ali si že poskusila kupiti nov televizor – primerjala si vse možnosti, poročila, priporočila in analize. In se nato na podlagi tega tudi odločila.
V glavi pa se je pojavil  glas – “ali sem se odločila pravilno?”
To je dvom. 

 

Pomagaj svojemu občinstvu – Kako blagovni znamki dodati čustva.

 

5 načinov, kako svoji blagovni znamki dodati čustva.

Razumi svoje občinstvo
Nič ne naredi, preden ne spoznaš in razumeš svoje občinstvo . V resnici gre za razumevanje čustev in občutkov
Kakšna je njihova motivacija?

5 načinov, kako svoji blagovni znamki dodati čustva

Kako blagovni znamki dodati čustva

 

1. Razumi svoje občinstvo

Ne bi smeli storiti ničesar, preden ne naredite tega koraka pravilno.
V resnici gre za razumevanje občinstva in kakšna čustva čutijo/želijo čutiti.
Kakšna je njihova motivacija?
Poskusi razumeti, kaj motivira idealno občinstvo. to je odlično izhodišče- Vprašaj se:

  • Kakšna so njihova prepričanja o sebi in o svetu?

  • Katera so njihova omejujoč prepričanja?
  • Kaj jih zadržuje?
  • Česa se bojijo?
  • O čem sanjarijo, a nočejo priznati?

To so najmočnejša vprašanja, ki si jih lahko zastaviš, da resnično spoznaš svoje občinstvo.
eden od odličnih načinov, da prideš do odgovorov je POSLUŠANJE. Poslušaj pogovore med ljudmi, beri vprašanja in komentarje na družbenih omrežjih, pa tudi recenzije knjig na Amazonu

Uporaba besed občinstva je najboljši način, da svoji blagovni znamki dodaš čustva.

Nasvet:
Ustvari preglednico, v katero prilepiš vse informacije (vprašanja, odgovore, zapise ljudi), tako da do njih lahko enostavno dostopaš do njih.

 

2. Uporabi vizualne elemente

Slike obdelamo mnogo hitreje kot besede. Besede obdelujemo 2x dlje. Zato je pomembna strateška uporaba vizualnih elementov. Ko razumeš, kateri elementi pošiljajo prava sporočila, kih brez zadržka uporabi.
Vizualni elementi niso le slike, so tudi prava barvna kombinacija (paleta) pisave in postavitve. A bodi previdna: slabo izbran vizualni element lahko odvrne stranke.

Kako blagovni znamki dodati čustva

3. Uporabi pripovedovanje zgodb

Zgodbe so najboljši način za trženje blagovne znamke. To je povsem logično o b dejstvi, da ljudje zelo radi poslušajo (berejo) zgodbe. So zabavne, omogočajo povezovanje z liki v njih in učijo. Pogosto vzbudijo čustva in zato ustvarjajo povezavo med pripovedovalcem in bralcem.
Ko boš v svoje blagovno znamko uvedla tudi zgodbe, boš opazila, kako se povečuje zvestoba in angažiranost. Zgodba ima velik vpliv,
Glede na cilj blagovne znamke, pripoveduj zgodbe, ki se temu cilju pisane na kožo. Odkrij osebnost blagovne znamke (arhetip) in morda dobiš odlično idejo glede vrsto zgodbe.
Na primer: čarovniku, je pomembno pripovedovanje zgodb pred in po. tako dokaže preobrazbo, ki jo kot blagovna znamka ponuja.
Upornik pripoveduje zgodbe o tem, kako je sit vsega in dela na tem da se to stanje spremeni. Ne boji se izraziti svojega mnenja in pove zgodbo, ki frustrira – teži k veliki revoluciji.

Za vse arhetipa pa je pomembno, da občinstvo spomnijo na njihove boleče točke in jim pokažejo, kako bi lahko izgledalo življenje.

 

Kako blagovni znamki dodati čustva

4. Ustvari prilagojene trenutke in izkušnje

Danes to ni le pomembno, pač pa potrebno. Če tvoja blagovna znamka ne ustvarja personaliziranih izkušenj, verjetno zamujaš veliko prodajnih trenutkov.
ljudje se želijo počutiti pomembni. vedo, da prodajaš mnogim ljudem, vendar si želijo občutka najpomembnejše osebe na tvojem trgu.
Želijo doživeti nekaj, kar je namenjeno le njim. Ni nujno, da gre le za izdelek ali storitev. Zato lahko:

 

Prilagodiš komunikacijo z njihovim imenom,
Segmentiraj svoje občinstvo in jim pošlji prilagojena e-poštna sporočila glede na njihovo zanimanje, kje so v svojem poslu ali življenju,
Pošlji jim rojstnodnevno sporočilo z avtomatizacijo,
Postrezi jim vsebino glede na njihove všečke, klike in zanimanja,
Strankam, ki se prijavijo v tvoj program, pošlji prilagojena fizična darila,
Uporabi čim več personalizacije.
Te stvari resnično naredijo veliko razliko.
Ali lahko svoje storitve prilagodiš svojim strankam? Naredi! Nič ni boljšega kot personalizirana podpora, storitev narejena zate in blagovna znamka, ki ti daje občutek, da si njihova najpomembnejša stranka.

5. Dosledno pripoveduj zgodbo svoje blagovne znamke

Dandanes smo bombardirani s sporočili in res je potrebno več kot enkrat, da se nam sporočilo utrdi ali celo pride v naše glave.
Potrebujemo več kot 13-krat, da slišimo isto sporočilo, da ga zabeležimo v svoje možgane!
To pomeni, da moreš pripovedovati zgodbo svoje blagovne znamke in jo pripovedovati dosledno .

Vendar to ne pomeni, da moraš ponavljati isto stvar znova in znova.
Uporabi različne medije, različne besede in različne zgodbe, da poveš svojo glavno zgodbo blagovne znamke in poskrbi, da se bo slišala med tvojim občinstvom.
Na primer, če je vaša glavna zgodba blagovne znamke zgodba o preobrazbi (ker je vaša blagovna znamka Čarovnik ), potem lahko to glavno zgodbo poveš z nizom manjših zgodb in sporočil:

  • zgodbe pred in potem
  • svojo zgodbo prej in potem (če je smiselna za tvojo blagovno znamko)
  • izzive, ki jih moraš premagati, da narediš spremembo
  • miselni premiki, ki jih moraš narediti
  • tvojo skrivna formula ali metodologija in kako je nastala.
    in še več.

S pripovedovanjem različnih zgodb, ki so povezane z eno glavno zgodbo, dosledno pripoveduj glavno zgodbo in poskrbi, da tvoje občinstvo začne prepoznavati, na kaj se osredotoča tvoja blagovna znamka in kaj lahko pričakujejo od nje.
Če v svojo blagovno znamko vnesete čustva, se povežeš s svojo idealno stranko na ravni, ki je globlja od logike. Ljudje ne kupujejo zaradi logike, pač pa na podlagi čustev, Zato aktiviraj njihov limbični sistem. Tam dejansko sprejemajo odločitve.

V komentar mi zapiši: Povejte mi v komentarjih: kakšne so tvoje zamisli za dodajanje čustev tvoji blagovni znamki?

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.