Osebna blagovna znamka
MediSpot nasveti

Izgradnja »zvezdniške« osebne blagovne znamke – 4 koraki

 

Izgradnja osebne blagovne znamke?  Morda se sprašuješ, kako to gre. A vedi, da brez tega te ljudje ne bodo prepoznali, tvoj glas ne bo slišan in  … kdo bo sledil nekomu, ki ga ne slišimo? JA res je – osebna, ker si to ti in nihče drug. Če najdeš odgovore na 4 preprosta vprašanja, boš z lahkoto ustvarila načrt za odlično osebno blagovno znamko.

 

Kot podjetnica, ki si morda šele na začetku poslovne poti, si seveda želiš ustvariti svojo blagovno znamko. V bistvu, si želiš biti vidna. Če se ozreš naokoli lahko opaziš številne blagovne znamke z nešteto privrženci, ki ji sledijo. Seveda se potem začneš spraševati: Kako jim je to uspelo? Kako so lahko zgradili tako močno osebno blagovno znamko, ki privlači toliko občinstva.

 

Bistvo takega uspeha je sporočilo , ki ga blagovne znamke dajejo svetu, edinstveno. Lastniki takih blagovnih znamk so izstopili  iz množice in njihov glas odmeva med ljudmi.

 

Kako pa ti? Morda si opravila veliko dela in vložila trud, a rezultata še ni. Naj te potolažim, Za izgradnjo dobre osebne blagovne znamke je potreben čas …. In seveda potrpljenje. A kljub temu, vse je mogoče in dosegljivo.

 

Beri naprej

Poskusi čim bolj natančno odgovoriti na spodnja 4 vprašanja. Odgovori naje ti bodo pomagali zgraditi pravo osebno blagovno znamko, na katero boš ponosna.

 

 

Kdo si?

 

 

Kdo si? Kot predstavnica osebne blagovne znamke?

Pomembna je pristnost. Kako biti to kar v resnici si ti? Gre za avtentičnost. Avtentičnost je pomembna. Drugače povedano: Osebna blagovna znamka si ti. Poskusi se vživeti v blagovno znamko nekoga drugega. Na primer znane trgovine z moškimi čevlji, ali pekarno čokoladnih mafinov. Tu uspe? Se najdeš v njej? Verjetno ne. Zato ugotovi:

Kaj je edinstvenega v tvoji osebni blagovni znamki, Ko to ugotoviš, spusti v svet. Svetu predstavi sebe, kot blagovno znamko. Svet se bo odzval .

 

 

Kakšen je tvoj glas?

Tvoj glas je pomemben. Biti mora navdih občinstvu.  Minili so časi iskanja bolečine. To iskanje in nato pritiskanje na najbolj boleče mesto ni več del trženja. Časi so postali malenkost drugačni. Zdaj je čas trženja z navdihujočimi sporočili. Sporočila, ki jih daješ v svet naj bodo navdih ljudem.

Seveda se tu lahko malenkost zatakne: če nimaš ravno pisateljske žilice, potem težko najdeš prave besede, Sporočilo kaj hitro napreduje v žalostno prošnji »Kupi, ker je dobro zate«. A dobra novica je ta: druži se s podobno mislečimi (kot priporočilo dajem link do Zakladnice znanja Managerka) ali si najdi mentorja.

Lahko pa si omisliš tudi tekstopisca, ki to bo ta del bremena snel z ramen. Morda ti bo napolnil blog s krasnimi zapisi, uredil e-mailing tekste, sestavil z navdihom polne objave in podobno. Sodeluj z ljudmi, ki te spremljajo. Podrobno poglej, kaj potrebujejo , spiši sporočila in jih obilno posuj z navdihom

 

 

Kakšen je tvoj glas? Ga slišijo, mu sledijo?
Kakšen je tvoj glas? Ga slišijo, mu sledijo? Zrcali tvojo osebno blagovno znamko?
                                                                           


Ali ti sledilci lahko zaupajo? Zakaj bi zaupali tebi in tvoji blagovni znamki?

Zakaj bi ti ljudje/sledilci zaupali. Si dovolj močan vir zaupanja? Ali si avtoriteta na svojem področju?

Čas je, da postaneš avtoriteta na svojem področju. Tako ti bodo ljudje zaupali. Poglej svoj izdelek ali storitev. Dopolni znanje glede tega. Poglej, kdo so tvoja konkurenca. Kateri izdelki ali storitve najbolj privlačijo tvoje občinstvo. Daj jim možnost ocenjevanja.

Če ti sledilci sledijo, ti očitno zaupajo, kaj ne? Zato postani strokovnjak na tem področju. To pa pomeni, da si strokovnjak za njihove sanje, upe, želje in bolečine. Lahko boš za raziskovanje in nadgrajevanje avtoritete porabila več časa. Delo pozno v noč. Ali pa narediš elegantni ovinek in si najdeš mentorja.

Vsekakor pa: Tako kot pravi rek »V znanju je moč«, se bo žrtvovani čas obrestoval.

 

 

Zakaj bi zaupali tebi in tvoji blagovni znamki?
Zakaj bi zaupali tebi in tvoji blagovni znamki?

 

 

S kom se družiš?

Kot podjetnica in graditeljica osebne blagovne znamke, želiš razmišljati v smislu skupnosti. Obdana s pravimi ljudmi, boš lažje korakala v pravo smer.

Torej, poišči si skupnost. Bodisi nekje v fizični realnosti. Precej lažje pa najdeš skupnost na spletu. Facebooke ima ogromno skupin, (ena največjih skupnosti podjetnic v Sloveniji je TU) )  kjer najdeš nešteto nasvetov (in seveda tudi potencialne stranke). Ustvari si Twitter račun ki poveča širjenje sledilcev. Ne pozabi na Instagram, ki je po novem povezan z Facebookom.

Vsekakor pa te tri naštete platforme niso edine. Dobra ideja je tudi Pinterest, ki postaja vedno bolj popularen.

 

 

S kom se družiš?

 

 

Seveda pa je to šele začetek. Izgradnja osebne blagovne znamke je proces, ki se nikoli ne konča. Toda, če si jasno in iskreno odgovoriš na zastavljena vprašanja, bo gradnja bolj lahkotna.

Konec koncev – saj vendar ponujaš svoje znanje, ki ja ustvarilo avtentični izdelek ali storitev. Torej le pogumno.

 

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.