MediSpot news

Identiteta blagovne znamke

KAKO USTVARITI
BLAGOVNO
ZNAMKO IN NJENO
IDENTITETO?

Pred tabo je Korak za korakom – vodnik
ustvarjanja blagovne znamke in
njene identitete.

 

Prenesi si dokument v pdf obliki in počasi sledi korakom

Res je, da je v njem kar 24 strani, A nič zato. Vsak opisan korak želi zase nekaj časa. In tako se tudi ti loti dela. Počasi.

 

Pri tem naj te vodi naslednja misel:

Ljudje ne kupujejo tega,

kar počneš. Kupujejo zakaj ti to
počneš

– Simon Sinek

 

BERI DALJE

In to presneto dobro drži. Naj te spomnim na dejstvo: Tudi ti si  nekomu  idealna stranka. Drži?

Torej med surfanjem skozi dokument, poglej tudi skozi oči idealne stranke. Združi obe tvoji vlogi (idealna stranka in lastnica blagovne znamke, ki ponuja izdelke/storitve).

 

 

 

In ne pozabi – vedno mi lahko zastaviš kakšno vprašanje. Ko se nekaj zatakne, je treba poiskati rešitev. Zato – Vprašaj

Spodaj pa lahko pustiš komentar. Tvoja identiteta ne bo razkrita, komentar pa bo lahko še komu pomagal.

 

Ps: v pripravi je nova e-knjigica. Barve v tvojem brendu. Spremljaj me, da ne zamudiš

 

 

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.