Gradnja vsebinske strategije
Blog

Gradnja vsebinske strategije na družbenih omrežjih|medispot

 

Gradnja vsebinske strategije je pomembna, kajti Srce družbenih medijev je vsebina.

 

Brez kakovostne vsebine, bi bili družbeni mediji zelo dolgočasni.

Blagovna znamka ali podjetje pa mora ob tem razumeti, katere vsebino ponuditi svojim sledilce, občinstvi in strankam, da bi dosegle sodelovanj. ki ga iščejo.

 

V priloženem pdf dokumentu najdeš naslednje vsebine:

 

 

VSEBINE

            • Zakaj je pomembna trdna in jasna vsebinska strategija?

            • Zakaj ljudje uporabljajo družbena omrežja

            • Pregled najuspešnejših objav

            • Iskanje idej in zamisli o vsebini

            • Tabela urnika objav na družbenih omrežjih

 

 

 

 

 

Prenesi si pdf dokument, natisni ga in spremljaj napredek.

ugotavljaj,

 

          • Katera vsebina zanima tvoje občinstvo
          • Katera vsebino bo odmevala med občinstvom
          • Katera vsebina bo dala večjo vrednost
          • Preko katere vsebine lahko izzoveš komunikacijo z občinstvom

 

Poglej tudi

Prenesi si načrt iskanja idealne stranke – AVATARJA

Za več podpore in informacij na področjih vsebinskega trženja, pa se prijavi  Tu:

 

The form you have selected does not exist.