Googlove posodobitve osnovnega algoritma
News

Google oktobra 2023 lansira posodobitev osnovnega algoritma

 

Google je izdal novo posodobitev osnovnega algoritma iskanja, ki se bo predvidoma uvedla v naslednjih nekaj tednih.
To je tretja posodobitev Googlovih sistemov razvrščanja letos. Prva posodobitev se je zgodila marca, sledila ji je druga – avgusta.
Tako kot pri prejšnjih posodobitvah, lahko pričakujemo, da bodo dokončne spremembe trajale nekaj tednov.
Običajno se med uvajanjem posodobitev zaznavajo nihanja v uvrstitvah. Potrpežljivost velja.

Googlove posodobitve osnovnega algoritma
Google je izdal novo posodobitev osnovnega algoritma iskanja, ki se bo predvidoma uvedla v naslednjih nekaj tednih.

Razumevanje posodobitev Googlovega osnovnega algoritma:

Google med letom pogosto uvede več osnovnih pos0dobitev. S tem izboljšuje kakovost iskanja.

Te posodobitve lahko znatno vplivajo na uvrstitve spletnih mest in vidnost strani v iskalniku (rezultati iskanja – SERP). Pomembno je, da si vedno na tekočem glede vplivov teh sprememb in spremljanje posledic, ki pri tem nastajajo.

Tistim, ki jih skrbijo spremembe v uvrstitvah svetujejo, da pregledajo svojo vsebino in poiščejo možnosti za izboljšanje vrednosti in ustreznosti.

Potrpežljivost? Ta je ključnega pomena. Googlovi sistemi se vodo v naslednjih tednih odzivali na spremembe.

 

 

Ključne točke glede posodobitev Googlovega osnovnega algoritma:

Pogostost – Google izda več posodobitev, ki se dogajajo preko celega leta, vsaka posodobitev lahko cilja na različne vidike iskalnega algoritma in ima lahko različne učinke na uvrstitev spletnega mesta.

Vpliv – osnovne posodobitve lahko povzročijo nihanja v uvrstitvah spletnih mest. Nekatera doživijo močan padec v uvrstitvi, druga pa ostanejo nedotaknjena.

Obnovitev – če spletno mesto po osnovni posodobitvi doživi hud padec v uvrstitvi, je ključnega pomena analiza razlike in prepoznavanje področij za izboljšave.

Koristna vsebina – Google poudarja pomen visoko kakovostne, ustrezne in verodostojne vsebine. Spletna mesta, ki dosledno zagotavljajo koristne informacije, bodo zagotovo ohranjala svoj položaj v SERP (na visokem mestu).

Uporabniška izkušnja – uporabniška izkušnja je ključnega pomena pri zvrstitvah spletnega mesta. Dejavniki, ki na to vplivajo so hitrost nalaganja, prijaznost so mobilnih naprav in enostavnost pri navigaciji. Vse to pa vpliva na Googlovo ocenjevanje kakovosti spletnega mesta.

Strokovnost, izkušnje, avtoriteta in zanesljivost (EEAT) – Google upošteva avtorjevo strokovno znanjem avtoriteto na določenem področju in zanesljivost. Zagotavljanje verodostojnih informacij s pomočjo vrhunskega znanja so prednosti, ki jih Google nameni visoke nagrade – dobre uvrstitve.

Nenehno izboljševanje – potrebno je redno spremljanje najnovejših trendov v svoji panogi, posodabljati objave na spletnih straneh in prilagajati strategije, ki bodo usklajene z razvijajočimi se iskalnimi algoritmi.
Pri vsem tem, ko se algoritmi spreminjajo, je potrebna dobra mera potrpežljivosti, Vsko nihanje je le znak, da se spremembe dogajajo – spremljaj to.

Vir: Search Engin Jurnal