Google Bard in SEO
Google Bard za boljši SEO in kako ga uporabiti?
Ne spreglej pomembne vloge Google Bard-a za boljši SEO. Tako kot vsi ostalo AI roboti, tu bo tudi bard pomagal oblikovati dobro SEO vsebino. Razlika je le v tem, kje Bard črpa svoje znanje. In to je pomembno.
Tukaj so 4 načini, kako uporabiti Google Bard za natančne nastavitve SEO strategij.
Če se zanašaš le na ChatGTP, zamujaš pomembne priložnosti v SEO. To je pridobivanje priporočil neposredno od vira (to je Google)
Jasno je, da je Chat GTP zelo zmogljiv in tudi najbolj priljubljen. pa vendar ni vse mogoč.
Vstopi v svet Bard-a. Je usposobljen AI robotek, ki v svoje klepete vključuje rezultate brskanja po Googlu. Kam lažje, kaj ne? Neposredno od vira informacij.
Poleg tega, Bard za razliko od ChatGTP dostopa do spleta neposredno. Zagotavlja informacije o trendih iskanja v realnem času in se prilagodi Googlovim posodobitvam Algoritmov.
Odgovori so veliko bolj relevantni.
Google Bard – Kako pomaga
Tukaj so štiri različna področja na katerih Bard napreduje v tekmi z drugimi AI roboti.
- Generiranje oznake shema
- Optimizacija na strani
- Analiza konkurence
- Tehnična navodila za SEO
Jasno pa je to: Bard je le robotek, ki veliko ve in zna. Ti pa imaš svoje možgane, ki racionalno razmišljajo in tudi tehtajo. Torej, uporabi jih in se ne slepo zanašaj na klepet z Bardom.
Definicije oznake sheme
Oznake sheme se strukturiran podatek, ki ga lahko iskalniki, kot je Google. uporabljajo za boljšo interpretacijo spletnega mesta in predstavitev informacij v rezultatih iskanja.
Čeprav oznaka sheme ni nujna, vseeno pomaga Googlu bolje razumeti spletno mesto. to pa omogoči, da se lahko iskalniki prikažejo tvoje spletno mesto v obogatenih izrezkih, kar daj večjo izpostavljenost.
Super moč Bardove sheme
Kaj ločuje Barda os ostalih AI je njegova natančnost, Oznako prilagodi tako, da je ustrezna. da podpre edinstvenost tvoje spletne strani in zahtevam, ki veljajo.
Ni pomembno, ali se uporablja za spletne trgovine, spletno mesto z novicami ali blog, Bard analizira tvojo vsebino in priporoči oznako sheme, kise natančno ujema z vrsto tvoje vsebine.
Z Bardom lahko slediš najnovejšim standardom Shema.org in Googlovim pričakovanjem.
Ustvarjanje oznak sheme z Bardom
Tukaj so koraki kako ustvariti pravo shemo za tvojo vsebino.
Vnesi ukaz: “Ustvari oznako sheme za ( vnesi URL)
Naj Google optimizira tvojo spletno stran:
Optimizacija spletne strani je temelj za uspeh SEO strategij.
S pomočjo Barda lahko dosežeš dobro SEO optimizacijo. Seveda – katero orodje ti bo bolje opravilo SEO, kot ga lahko naredi Google? Googlov Bard.
Analiziranje spletne strani
S pozivom za analizo bo Bard podal dobre predloge za izboljšave optimizacije.
Vnesi ukaz:
“Analiziraj optimizacijo strani (vnesi URL strani), za ključno besedo (vnesi ključno besedo) s ciljem povečanja uvrstitve v SERP za to ključno besedo.”
Bard bo izpisal informacije, ki jih lahko vključiš v naslove, opise, oznake vsebino in drugo. Namigi so dragoceni vez popravkov, ki jih je dobro upoštevati.
Ustvarjanje privlačnega naslova in opisa.
Jasno je že, da sta naslov in opis prva stvar, ki se prikaže v SERP-u. Šele nato je tu vsebina. Pa naj bo še tako dobra, sta naslov in meta opis najbolj kritična vidika optimizacije na strani. Privlačen naslov in opis pritegneta bralce. Če tega ni, tudi bralcev ne bo.
Bard ti bo pomagal oblikovati ta dva elementa tako, da bosta dobila magnetne lastnosti za bralce.
Vnesi ukaz:
” Izdelaj privlačni naslov in meta opis za (vnesi URL spletne strani), optimiziran zaključno besedo (vnesi ključno besedo) s ciljem povečanja uvrstitve strani v SERP za to ključno besedo. Naslov ne sme biti daljši od 60 znakov, Meta opis ne sme biti daljši od 160 znakov”.
Zgradi strategijo oznake glave.
Splošna bardova analiza zagotavlja pregled na visoko ravni oznak glave na tvoji spletni strani.
Vnesi ukaz:
“Ustvari podrobno analizo oznake glave (vnesi URL naslov spletne strani) za ključno besedo (vnesi ključno besedo) s ciljem povečanja uvrstitve v SERP za ključno besedo.”
Bard in Analiza konkurence
Bard je dober spremljevalec tudi pri raziskovanju konkurence. Popelje te skozi labirint strategij SEO, ki jih uporablja tvoje konkurenca.
Prepoznaj svoje konkurente
Prvi korak pri analizi je prepoznavanje konkurentov. To so spletna mesta, ki se uvrščajo po podobnih ključnih besedah, kot so tvoje.
Bard ti do pomagal sestaviti seznam tvojih najboljših konkurentov za SEO z analizo rezultatov iskanja za tvoje ključne besede.
Vnesi ukaz:
“Identificiraj glavne SEO konkurente za moje spletno mesto v niši (ključna beseda ali ime niše).”
Tako ti bo Bard nanizal seznam vseh konkurentov.
Analiza vsebine konkurentov
Ko so konkurenti identificirani, lahko analiziraš njihovo vsebino.
Bard ti bo pomagal tako, da natančno pregleda njihove objave na spletnih straneh, dnevniku, članke, ciljne strani in podobno. Pomagal ti bo odkriti ključne besede strategijo vsebine in seveda tudi slabosti, ki jih lahko izkoristiš.
Raziskavo konkurence je mogoče opraviti za vsako ključno besedo posebej ali skupino ključnih besed.
Analiza posamezne ključne besede:
Vnesi ukaz:
” Analiziraj (vnesi URL konkurence) kot mojega konkurenta v niši (vnesi nišo ali ključno besedo) in zagotovi vpogled v njihovo uporabo ključnih besed, strukturo vsebine, vrzeli v vsebini in druge vpoglede”.
Analiza skupine: Vnesi ukaz:
“Analiziraj vsebino mojih konkurentov v niši (ključna beseda ali ime niše) in zagotovi vpogled v njihovo uporabo ključnih besed, strukturo vsebine, vsebinske vrzeli in druge vpoglede”.
Pridobi splošne tehnične smernice za SEO
Tehnične težave pri SEO so velikokrat spregledane. Skrivajo se nekje pod površjem, vendar imajo na optimizacijo kar močan vpliv.
Ta področje si tista, do katerih Bard še ni prišel, Tukaj imajo še vedno prednost ChatGTP.
Bardove spretnosti v tehničnem SEO se še razvijajo, zato bo treba malenkost počakati, da se tega naučil.
Lahko poda informacije o vplivu na hitrost nalaganja spletne strani, nedelujočih povezavah, podvojenih vsebinah in še kaj.
Torej, dajmo Bardu čas.
Kljub vsemu pa za bard-a velja slednje:
Njegove trditve so relevantne. Informacije pridobiva preko plačljivih orodij za SEO, kot so: Sitebuld, Semrush in Screaming Frog.
nekaj opozoril glede Barda
Orodja, ki jih uporablja umetna inteligenca so se pojavila kot mejnih SEO strategij. Pojavljajo se novi načini optimizacij. Bard je neposredno vezan na Googlove algoritme in spletno mesto. vse to poteka v živo. to je izvrstno, saj bo sledenje njegovim namigom in nasvetom delovalo točno tako, kot si Google najbolj želi.
Vendar je treba vedeti: Bard se šele dobro razvije. Njegova tehnologija je v vzponu in se nenehno razvija.
Preizkusi njegove meje, sledi namigom in seveda – ne pozabi vklopiti svoje znanje.