nimam časa in idej
MediSpot nasveti

Obvladaj družbena omrežja – 16 idej

 

Obvladaš družbena omrežja, tudi če si lastnica malega podjetja in si za vse sama? Ko sem stopila na samostojno pot, so mi dali nasvet: “Obvladaj družbena omrežja.” Verjetno velja to tudi zate

Kot  lastnica malega podjetja, dobro veš kako pomembno je stalna prisotnost  na družbenih omrežjih. To pomeni biti konsistentna z zanimivimi objavami, se držati določenega urnika in navsezadnje, ne dolgočasiti publiko. Najpomembnejša stvar, ki jo lahko storiš je, da se osredotočiš na ustvarjanje objav, ki bodo tvojemu občinstvu všeč. Bolj bodo ljudi pritegnile, večja je verjetnost, da se bodo slej ali prej spremenili v tvoje sledilce in na koncu v kupce.

Toda, kaj te pri tem najbolj zadržuje? Zakaj

Gotovo je to čas. Za pripravo izvirnih objav, ki bodo zrcalile tvojo blagovno znamko je potreben določen čas.

Vendar, ali ga imaš dovolj,  če za vse skrbiš sama?

Pogosto je težko najti čas še za prisotnost še na družbenih omrežjih. Je pa dejstvo, da so ta omrežja namenjena med drugim tudi  temu – biti prisoten in se pokazati kot blagovna znamka, Tu si  gradiš prepoznavnost, avtoriteto in pridobivaš potencialne stranke,

Res pa je, da se kajr pogosto dogaja, da kljub veliki želi po objavljanju,  zmanjka idej – kaj, kdaj in kako objaviti. Zato ne obupaj.

 

Zato sem tu naštela nekaj idej, ki jih lahko takoj spraviš v prakso.

 

  1. Deli svojo spletno stran ali blog zapis
  2. Delite kratke nasvete ali trike
  3. Ustvari dnevne “niti”
  4. Organiziraj nagradno igro
  5. Naredi objavo: “Vprašaj me kar koli…”
  6. Deli objavo nekoga drugega
  7. Označi svoje produkte na fotografiji
  8. Ustvari kratke video posnetke
  9. Navduši sledilce z motivacijskim citatom
  10. Preuredi stare zapise
  11. Sodeluj z lastniki drugih blagovnih znamk.
  12. Išči trende, ki so trenutno aktualni
  13. Ustvari  kratek tečaj, izziv – brezplačen
  14. Povabi strokovnjaka – podcast
  15. Ekskluzivna ponudba
  16. Poišči izzive sledilcev

 

 

Izziv lastnikov malih podjetij jem da nima marketinške ekipe. Kot podjetje z eno osebo boš poleg vsega upravljala tudi vse račune družbenih omrežij. Dobra novica je, da obstaja veliko načinov za ustvarjanje odlične vsebine, ne da bi pri tem porabila veliko časa.

 

Seznam, ki je pred tabo, ne zahteva od tebe da greš točno po vseh točkah. Izberi tiste, ki so za tvojo blagovno znamko najbolj primerne in bodo kar največ doprinesle k rasti.

 

 

Poglejva si naslednje ideje:

 

1.Deli svojo spletno stran ali blog zapis , da pridobijo čim več bralcev na svojo spletno stran.

Poglejva, kako lahko to storiš:

Najprej razmisli o pisanju prispevka, ki bo bralcem razložil, kaj lahko pričakujejo na tvojem spletnem mestu in zakaj bi morali zapis prebrati.

Seveda boš želela deliti povezavo tudi na družbena omrežja. Vendar družbena omrežja, kot je na primer Facebook, ne želijo, da ljudi pošiljamo na svoje platforme. Zato je tu trik:

Naredi objavo s sliko, ki bo  ljudi pritegnila. V komentar pa deli povezavo do tvojega spletnega mesta

Pripni povezavo na grafiko

Svojim sledilcem povej, naj se za več informacij obrnejo nate

Napiši simpatičen poziv k dejanju » če želiš izvedeti več, klikni tu«

Povezavo dodaj v BIO (»Več najdeš na povezavi, ki se nahaja v BIO«)

 

.

2. Delite kratke nasvete ali trike

Če želiš pridobiti več sledilcev in jih spremeniti v zveste stranke, najprej seli nekaj brezplačnega.  To so lahko kratki zapisi trikov in nasvetov. Uporabni nasveti bodo seveda brani, uporabljeni in tako si boš dvigala avtoriteto na svojem področju. Ker bodo ljudje videli, da si na tem področju strokovnjak, ki jim lahko pomaga pri težavah, se bodo vračali in počasi spreminjali v zveste stranke.

Tips and Tricks
Deli kratke nasvete in trike

Primeri, kako lahko kreiraš tak zapis?

Seznam najboljših  ____

Edini razlog, zakaj ____

Nevarnost številka ena ____

Obvladaj  ____v treh preprostih korakih.

 

3. Ustvarjaj dnevne niti

Uh, kako mi je ta izraz všeč – »Niti«

Ja, niti so povezave, ki se vlečejo preko tedna, Vsak dan ima svojo zgodbo, ki traja. Na primer:

Horuk v ponedeljek

Hvaležni torek

Dnevne "Niti"
Dnevne “Niti”

Zmagoslavna sreda

Četrtkov podvig

Petek, ki me navdušuje

Selfi sobota

Zabavna nedelja

Te niti so zelo enostavna zapolnitev koledarja. Lahko jih izvajaš na kateri koli platformi. Niti so lahko planirane za naprej, saj so neke vrste dnevni spremljevalci.

Zapiši si jih v koledar, da ne pozabiš nanje. Lahko si jih pripraviš tudi na zalogo. Lahko je to enostavno  Google koledar, Ali pa drugače s podobnimi aplikacijami.

 

 

4. Organiziraj nagradno igro

Nagradna igra je preprost način, a istočasno odlično orodje za pridobivanje sledilcev. Je pa tudi dobro orodje, ki ti pomaga sledilce spremeniti v zveste stranke.

Nagrad
Nagradna igra

Obstaja več različnih vrst daril in tekmovanj. Izberi tisto, ki je za tvojo blagovno znamko najbolj primerna. Na primer: lahko prosiš bralce, da komentirajo objavo in označijo prijatelja. V zameno lahko daš darilno kartico, ki je odlična oblika nagrajevanja. Lahko gre za kratek posvet, če se ukvarjaš s terapijami in s tem pridobiš na svoji avtoriteti. Skratka, najdi način kako boš nagradila sodelovanje.

 

 

 

5. Naredi objavo: Vprašaj me kar koli«

Take objave so odlične objave za mala podjetja, Omogočijo ti, da odgovarjaš na vprašanja, ki ti jih postavijo sledilci z namenom izvedeti o tebi čim več.

Taka objava je lahko v pisni obliki ali pa jo izvedeš na bolj aktiven način – video v živo. Tako bodo sledilci našli odgovore na svoja vprašanja, te bolje spoznali in ti se jim boš skupaj s tvojo blagovno znamko hitro približala.

 

 

6. Deli objavo nekoga drugega

Po LeadTail-u ima to veliko prednosti

Vprašaj me
Vprašaj me karkoli

Gradi zaupanje sledilcev

Ideja je na dlani in ti je ni treba ustvarjati na novo

Avtor objave bo to lahko opazil in morda delil katero od tvojih objav – gradilo se bo sodelovanje

Bralci bodo prišli do novih virov informacij

 

 

7. Označi svoje produkte na fotografiji

Ko gre za spletno prodajo, so kakovostne fotografije bistvenega pomena. Dobra fotografija pritegne ljudi in je vredno več, kot na tisoče besed. Če pa na njej označiš še izdelek, ki je v tvoji trgovini, bo verjetnost prodaje še večja. Enako velja tudi za videoposnetke, ki imajo označene izdelke . Neal Patel pravi, da se na tak način poveča konverzija kar ta 64 do 85%

Zato deli fotografije ali videoposnetke z označenimi izdelki in privabi  nove potencialne kupce.

 

 

8. Ustvari kratke video posnetke

Video je trenutno najbolj rastoča vsebina na družbenih omrežjih. Velja tudi za najbolj privlačno. Zakaj?

Kratek video je enostaven – tvoji sledilci ga lahko pogledajo kadarkoli. Zanj ne potrebujejo veliko časa, saj gre za kratek posnetek

Videoposnetki so zabavni. Na hitro povedo zgodbo, kratko izjavo, trik ali kaj podobnega.

Zelo priljubljeni so na Tik Tok omrežju, a tudi na ostalih ne zaostajajo.

 

9. Navduši sledilce z motivacijskim citatom

Nič ni narobe, če si citat izposodiš od znanih ljudi. Opremi ga z fotografijo, ki se navezuje na citat in to je to. Fotografija naj bo ustrezna – naj se navezuje na zapisano besedilo

Naj bo citat motivacijski, V zameno lahko pričakuješ všečke, komentarje, večjo angažiranost in pridobila boš nove sledilce.

 

 

10. Ti je zmanjkalo idej za zapis? Preuredi stare zapise

Lastniki malih podjetij, kot si ti, nimajo ravno dovolj časa za pisanje blog zapisov, kajti da bo zapis dober, je potreben čas. Tega pa gotovo nimaš na pretek, Je tako? Razen, če si v ta namen najdeš nekoga, ki bo to delo opravljal zate (cpoywriter) in skrbel da bo tvoja stran za blog vedno nadgrajena z novimi zapisi.

A poglejva, kako to lahko narediš sama:  Torej  stare blog zapise recikliraš tako, da nastanejo novi zapisi. Če jih razdeliš na dele, in dodaš le drobne malenkosti, nastanejo odlične objave ki jih uporabiš na družbenih omrežjih. Stare objave na družbenih omrežjih pa lahko združiš v poučne infografike. Na tak način narediš nekaj novega, atraktivnega in podeliš nasvete.

 

 

 

11. Sodeluj z drugimi blagovnimi znamkami.

Podcast
Povabi strokovnjaka in naredi podcast

Lastniki malih podjetij morajo biti zelo iznajdljivi pri ustvarjanji vsebine. Graditi prepoznavnost je bistvena naloga vsakega malega podjetnika. Eden od načinov je sodelovanje s imetniki podobnih blagovnih znamk. Sodeluješ lahko tako, da skupaj pripravljata določene vsebine in jih objavljata na družbenih omrežjih.

 

 

12. Išči trende, ki so trenutno aktualni

Biti v trendu pomeni deliti novosti. Ljudje pa radi berejo o novostih. Zato poskrbi, da te ljudje opazijo kot nekoga, ki vedno postreže z novostmi. Obstaja veliko platform, ki ti bodo pri tem pomagala: na pri mer Quora, google Trands in podobno. Pomagaš si lahko todi tako, da slediš vplivnežem, saj so vedno vir novosti.

 

 

13. Ustvari  kratek tečaj, izziv – brezplačen

Tvoj ciljna publika išče informacije, ki ji bodo pomagale razrešiti določeno težavo. Odlična strategija pri tem je brezplačni kratek tečaj ali pa nekajdnevni izziv. Ljudje bodo sodelovali, pridobili informacije glede reševanja težav in na koncu postali tvoje zveste stranke. Gradila se bo zvestoba in po drugi strani tudi tvoja avtoriteta. Vse to pa odpira vrata do večje prodaje.

 

14. Povabi k sodelovanju strokovnjaka.

Podcasti si tudi odličen način da pritegneš več ljudi na svojo stran . Poišči strokovnjaka na določenem področju in izvedi intervju. Pred tem si pripravi zanimiva vprašanja, Če dobro poznaš svoje sledilce, to ne bo težko.

 

 

15. Ekskluzivna ponudba

To je še ena od oblik da svoje sledilce spodbudiš k nakupu. Ekskluzivno pomeni enkratno, neponovljivo. Torej, samo za kratek čas (navedi čas) je to in to na razpolago.  Postaviš določen popust na nakup. Ko napišeš »Samo za kratek čas.« ali  »Od  – do 50% znižano«, bo to ustvarilo občutek nujnosti.

 

 

16. Poišči izzive sledilcev

Takoj, ko veš za izzive, ki jih imajo sledilci, lahko jasno oblikuješ vse nadaljnje korake. Točno veš, katere objave jim bodi služile, katere informacije potrebujejo in nenazadnje, na ta načni spoznaš njihovo vedenje.

Kako se boš lotila iskanja izzivov?

Postavi se v njihovo kožo in skušaj odgovoriti na naslednja vprašanja:

Kaj najbolj skrbi moje sledilce?

Kaj želijo doseči?

Kakšne odgovore iščejo?

Katere probleme skušajo rešiti?

 

 

Bolj kot boš razumela ljudi, ki ti sledijo, bolje boš ustvarjala vsebine, ki jim bodo koristile – Saj veš . tvoj name nje ljudem dati kar največ koristnih informacij, ki jim bodo pomagale izboljšati življenje.