Blog

Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje

Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje je danes nuja. Ni le okras objav, pač pa obvezna strategija, ki se mora zrcaliti v vsaki objavi.

 

  1. Tvoje občinstvo ti bo sledilo.

Odlična vsebina je pomembna prednost. Lahko ustvari pozitivne izkušnje za tvoje potencialne stranke in jih prisili, da se vrnejo po več. To je tvoja vstopnica, da pritegneš pozornost občinstva in nenehno krepiš pozitiven vtis o blagovni znamki.

 

  1. Imel/a boste boljši obseg na družbenih medijih

Ena stvar je povečati število sledilcev v družabnih omrežjih prek kanalov, nekaj povsem drugega pa je ustvariti trendovsko vsebino. Če je tvoja blagovna znamka (podjetje) ena od tistih, ki kljub velikemu številu sledilcev le-ti ne vidijo kaj veliko privlačnosti, potem je čas, da uporabiš vsebinski marketing sebi v prid. Koristna vsebina bo tvoji blagovni znamki omogočila vidnost in privlačnost.

 

Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje
Občinstvo to bo zaupalo, ko bo opazilo kakovost in verodostojnost

 

  1. Občinstvo ti bo zaupalo

Ustvarjanje vsebine pomaga vzpostaviti odnos z občinstvom. Lahko odgovoriš na njihova vprašanja in komuniciraš s strankami. Ko ustvariš vrednost, ne da bi prejel/a karkoli v zameno, bo tvoje občinstvo bolj verjetno zaupalo tvojim nasvetom in priporočilom.

Konec koncev, ko se  vsebina pojavi na pravem mestu in ob pravem času s pravim občinstvom, bo to izboljšalo ugled  blagovne znamke. Več kakovostne vsebine kot vidijo kupci, večja je verjetnost, da bodo imeli pozitivno povezavo s tvojim podjetjem.

  1. Pritegnil/a boš več in bolj kakovostne potencialne stranke

Vsebinski marketing lahko ustvari tudi potencialne stranke. Ko si  občinstvo ogleda  vsebino, je večja verjetnost, da bo v prihodnosti kaj kupilo. Poleg tega lahko pozivi k dejanju (CTA), umeščeni neposredno v  vsebino, ustvarijo nove potencialne stranke.

Kako lahko torej vsebina ustvari potencialne stranke?

Po besedah ​​Lindsay Kolowich, vodje skupine HubSpot Academy Acquisition Content Team, je “vsebina odličen način za usmerjanje uporabnikov na ciljno stran. Običajno ustvarite vsebino, da obiskovalcem zagotovite uporabne, brezplačne informacije. CTA-je lahko vključite kjer koli v vašo vsebino – v vrstici, na dnu objave ali celo na stranski plošči Bolj kot je obiskovalec navdušen nad vašo vsebino, večja je verjetnost, da bo kliknil vaš poziv k dejanju in se pomaknil na vaš cilj stran.”

 

 

Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje
Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje

 

  1. Izvirna vsebina lahko izboljša konverzije

Vsebina, ki jo objaviš, vpliva na konverzije. Tvojemu občinstvu pomaga vzpostaviti stik s tabo in jim daje informacije, ki jih potrebujejo za nakupe.

Še več, če uporabljaš vsebino spletnega dnevnika (bloga) za pridobivanje prometa, razmisli o uporabi izvirne grafike namesto fotografij iz zaloge, saj tržniki poročajo, da je ingografika najbolj zaželena oblika podajanja informacij.

Poleg tega mora tvoja vsebina vedno vključevati CTA in voditi bralca naprej – kaj naj naredi sedaj.

  1. Tvoje podjetje bo zaradi SEO postalo bolj prepoznavno

Bolj dosledno, visokokakovostno vsebino ustvariš, bolje bo za tvoja  prizadevanja za SEO.

Na primer, tvoja vsebina bi morala pomagati tvojemu podjetju, da postane vidno na spletu, ter zgraditi zaupanje in avtoriteto pri občinstvu. Poleg tega naj bi ti z razvito vsebinsko strategijo, kot je model steber/grozd,  vsebina pomagala pri višjem uvrščanju v iskalnikih.

  1. Odlična vsebina lahko tvoje podjetje (blagovno znamko) postavi kot avtoriteto na tvojem področju

Ustvarjanje kakovostne vsebine bo prav tako pomagalo zgraditi  avtoriteto na spletu. Če je tvoja blagovna znamka(podjetje) uveljavljeno kot verodostojno mesto za pridobivanje informacij, je večja verjetnost, da se bo v iskalnikih uvrstila višje.

Poleg tega ti stranke bolj zaupajo, če te vidijo kot strokovnjaka v panogi. Tvoja vsebina mora pokazati tvojo strokovno znanje na tvojem področju in nuditi dragocene odgovore na vprašanja tvoje publike.

Na splošno je vsebinski marketing pomemben.

 

Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje
dosledno in kakovostno vsebinsko trženje je danes nuja, če želiš da bo tvoja blagovna znamka vidna

 

  1. Kakovostna vsebina lahko poveča prepoznavnost blagovne znamke

Seveda lahko karkoli poveča prepoznavnost blagovne znamke, vendar lahko vsebinski marketing to stori na edinstven način.

Strokovnjaki za trženje HubSpot so pisali o nečem, kar se imenuje strategija prostorskega zvoka.

Na kratko, ta vsebinska strategija naredi več kot le uvrstitev bloga na prvo stran. Poskrbi, da se tvoja vsebina (in s tem vaša blagovna znamka) pojavi povsod, kjer  potencialne stranke iščejo tvoj izdelek.

Za izvedbo te strategije piši o temah, ki zanimajo tvoje stranke.

 

 

  1. Gojil/a boš zveste oboževalce blagovne znamke

Če popeljeva prepoznavnost blagovne znamke še korak dlje, bodo vsi ljudje, ki so bili navdušeni nad tvojo vsebino in so s tvojo blagovno znamko povezali vse te odlične občutke, zelo verjetno postali zagovorniki blagovne znamke, preden bodo sploh kupili tvoj izdelek.

Počakaj, kaj?

Res je; Oboževalci blagovne znamke so lahko prav tako zvesti in vplivajo na nakupovalne odločitve svojih prijateljev in družine, saj potencialni potrošniki vidijo, da podjetje zagotavlja vrednost svojemu trenutnemu občinstvu. Eden uspešnejših načinov, kako lahko podjetja to storijo, je vsebinski marketing.

Na primer, čeprav morda nisem na trgu za otroške obroke, ker so moji otroci že odrasli, sem obsedena s Kids Eat In Color vsebino bloga na Instagramu. Priporočam ga svojim prijateljem in družini, ki imajo otroke z izbirčnimi prehranjevalnimi navadami. Vidiš, kako dobro lahko to deluje?

 

Zdaj ti je verjetno jasno,

kaj pomeni doslednost in visoko kakovostne objave.

Ali: Dosledno in kakovostno vsebinsko trženje

 

Seveda pa ni nujno, da smo vsi vedno pripravljeni za pisanje kakovostne vsebine. Morda nekomu to niti ne gre zlahka od rok. Pridejo težave, stres, nejevolja in frustracije.

Toda zakaj tako, če ti lahko pomagam jaz? Poglej mojo ponudbo in Piši mi TU

Povej svoje želje in potrebe, da bo tvoja blagovna znamka dobila dobre, kakovostne vsebine.