
Digi Store
DiGi store

Ubijalec motivacije
Poglej tukaj – 7 ubijalcev motivacije, za katere moraš vedeti in jih znati tudi odstraniti.

Ideje za vsebine na družbenih omrežjih
Imaš sledilce a nimaš idej, kako se lahko povežeš z njimi? Se vedno znova sprašuješ, kaj naj napišem v posti na FB ali Instagramu. Imam rešitev.

Identiteta Blagovne znamke
Pred tabo je Korak za korakom – vodnik
ustvarjanja blagovne znamke in
njene identitete.

Nauči se samohipnoze
Nauči se samohipnoze – odlično orodje. TOKRAT je CENA ZNIŽANA

Gradnja vsebinske strategije
Obstajajo 3 glavni razlogi, zakaj ljudje uporabljajo družbena omrežja
Biti obveščeni
Za zabavo
Biti povezani

Avatar
Kdo je moja idealna stranka. Kako ustvarim AVATAR?

Moja blagovna znamka in konkurenca
Moja blagovna znamka je del mene. Srce blagovne znamke pa je moja zaveza, da jo vztrajno gradim.
e- knjižica o gradnji blagovne znamke in konkurenci

Vrste e-mail trženja
Mnogi so prepričani, da obstaja le ena vrsta e-mailov ali e- sporočil. Napišejo vsebino, dodajo sličico ali dve in kliknejo na pošlji.
A to ne gre tako. Prenesi si pdf dokument in si oglej različne načine e-mail trženja (ali obveščanja tvojih strank)

Priročnik trženje vsebine
Tu je priročnik, ki ti bo pomagal pripraviti privlačne vsebine- dobra vsebina vabi k občinstvo in ga spodbuja k interakciji.
Zagotavlja zadovoljstvo, izobraževanje in dobre uporabniške izkušnje
”
SEO Optimizacija je ključ do strank na spletu
Verjamem, da ti ni vseeno, kako te drugi vidijo.
Še manj pa dejstvo, da tvoja spletna stran ni na prvi strani spletnih iskalnikov.

