Digi - Printable izdelki

Digi Store

DiGi store

Ubijalec motivacije

Poglej tukaj – 7 ubijalcev motivacije, za katere moraš vedeti in jih znati tudi odstraniti.

Ideje za vsebine na družbenih omrežjih

Imaš sledilce a nimaš idej, kako se lahko povežeš z njimi? Se vedno znova sprašuješ, kaj naj napišem v posti na FB ali Instagramu. Imam rešitev.

Identiteta Blagovne znamke

Pred tabo je Korak za korakom – vodnik ustvarjanja blagovne znamke in njene identitete.

Nauči se samohipnoze

Nauči se samohipnoze - odlično orodje. TOKRAT je CENA ZNIŽANA

Gradnja vsebinske strategije
Gradnja vsebinske strategije

Obstajajo 3 glavni razlogi, zakaj ljudje uporabljajo družbena omrežja Biti obveščeni Za zabavo Biti povezani

AVATAR
Avatar

Kdo je moja idealna stranka. Kako ustvarim AVATAR?

Moja blagovna znamka in konkurenca
Moja blagovna znamka in konkurenca

Moja blagovna znamka je del mene. Srce blagovne znamke pa je moja zaveza, da jo vztrajno gradim. e- knjižica o gradnji blagovne znamke in konkurenci

E-mail trženje
Vrste e-mail trženja

Mnogi so prepričani, da obstaja le ena vrsta e-mailov ali e- sporočil. Napišejo vsebino, dodajo sličico ali dve in kliknejo na pošlji. A to ne gre tako. Prenesi si pdf dokument in si oglej različne načine e-mail trženja (ali obveščanja tvojih strank)

Priročnik
Priročnik trženje vsebine

Tu je priročnik, ki ti bo pomagal pripraviti privlačne vsebine- dobra vsebina vabi k občinstvo in ga spodbuja k interakciji. Zagotavlja zadovoljstvo, izobraževanje in dobre uporabniške izkušnje