Blagovna znamka
Blog

KAJ JE BLAGOVNA ZNAMKA

Se še vedno sprašuješ, kaj je blagovna znamka?

Blagovna znamka je način izgradnje posla z upoštevanjem različnih elementov. To so.

  • vrednote
  • barvne sheme in
  • logotipi

 

Vse to je namenjeno strankam, da prepoznajo blagovno znamko.

To je tržni proces, ki daje občinstvu priložnost za razlikovanje med blagovnimi znamkami in jim omogoča izbiro med njimi.

 

Brez blagovne znamke je potencialnim strankam težko pokazati, da si ti rešitev za njihove želje in težave – namesto da to stori konkurenca.

 

Na žalost pa le 25% kupcev meni, da jih večina blagovnih znamk razume v celoti.

 

 

Blagovna znamka vdihne življenje in edinstvenost podjetja, ki sicer nebi moglo obstajati.

 

Blagovna znamka
Brez blagovne znamke je potencialnim strankam težko pokazati, da si ti rešitev za njihove želje in težave – namesto da to stori konkurenca.

 

 

Poglejva zdaj nekatere pomembne razloge – zakaj blagovna znamka.

Blagovna znamka in njen pomen

Blagovna znamka je skupek pričakovanj, spominov, zgodb in odnosov, ki skupaj upoštevajo potrošnika. Ga podpirajo pri odločitvi glede določenega izdelka ali storitve, namesto da bi se odločil za drugače.   

Kot sem omenila zgoraj, blagovna znamka ponuja potencialnim strankam razloge, da izberejo tebe, namesto da se odločijo za konkurenco, Tu so pa pomembni razlogi zakaj.

V zameno za močno in trdno  blagovno znamko so podjetja nagrajena z uspešnimi kampanjami, zvestobo blagovni znamki in še več.

Tukaj je nekaj ključnih načinov, kako blagovna znamka spodbuja uspeh:

 

  • Spodbuja potrošnjo strank: blagovna znamka je način, kako stranko usmeriti v tvojemu izdelku, ne glede na ceno. Dokazano je, da ljudje kupujejo pri določenih blagovnih znamkah tudi če je cena nekoliko višja.
  • Osebnost blagovne znamke je gorivo. Ideja naj bo, da ustvariš in ohranjaš močno osebnost blagovne znamke. Naj bo živa in trdna.
  • Trdna in močna osebnost blagovne znamke izboljša marketinške kampanje.

 

Blagovna znamka
Osebnost blagovne znamke je gorivo. Ideja naj bo, da ustvariš in ohranjaš močno osebnost blagovne znamke. Naj bo živa in trdna.

 

 

 

Zdaj ti je verjetno bolj jasen pomen blagovne znamke in njene osebnosti. Poskrbi, da boš imela dovolj najboljših virov

informacij, ki te bodo vodili v oblikovanje edinstvene blagovne znamke.

 

In za konec:

Pri gradnji trdne blagovne znamke, ki ti bo resnično v ponos, ti lahko priskoči na pomoč čudovita skupnost – Managerka.si  

Tam pa te čaka AKADEMIJA – 

 

Piši mi:

[contact-form][contact-field label=”Ime in Priimek” type=”name” required=”1″][contact-field label=”Email” type=”email” required=”1″][contact-field label=”Sporočilo” type=”textarea”][/contact-form]

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja