Generacija Z
MediSpot news

Blagovna znamka – želje in potrebe potrošnika | medispot

Blagovna znamka – želje in potrebe potrošnikov? Ko govoriva o tržnih strategijah blagovne znamke, so želje in potrebe potrošnikov na prvem mestu. V tem prispevku ti razkrijem zakaj. Mineva čas generacij X in Y. Svet bo prej ali slej prevzela generacija Z.

 

Kot lastnica blagovne znamke:

Če si tržnik, in kot graditeljica blagovne znamke to gotovo si, je tvoja naloga prisluhniti potrošnikom. Predvsem pa moraš razumeti njihove potrebe, želje in motivacijo.

Meritve angažiranosti, kliki, všečki in sledenje na družbenih omrežjih vodijo in usmerjajo digitalni svet.  Vsekakor pa vsak dan bolj tonemo vanj. Bolj kot kdaj koli prej je zato sedaj veliko lažje ugotoviti, kdo uporablja naš izdelek.

A tu se postavlja vprašanje:

  • Zakaj ga uporablja?
  • Kakšne so njegove želje.
  • Kaj jim je pomembno.

Namreč:  občinstvo predstavlja dejansko ljudi z resničnimi željami, potrebami in vrednotami. Odgovoriti na ta vprašanja ni ravno enostavno. Vendar je ključnega pomena razviti izdelek (ali storitev) , ki odmeva pri tvojem občinstvu. Predvsem pa – roko na srce – njegovemu življenju daje dodano vrednost.

Pa sva zdaj na začetku:

Kaj si ljudje želijo? To je prvi korak pri gradnji blagovne znamke z vrednotami, ki bodo usklajene z vrednotami potrošnikov.

 

blagovna-znamka-želje-in-potrebe
Generacija Z ni nedvomno zvesta blagovnim znamkam, pač pa zelo skeptična in                                                dobro obveščena.

 

Kaj bo tvojo blagovno znamko pripeljalo do uspeha?

Glavno in vodilno mesto v svetu sedaj prevzema generacija Z. Ta generacija ima ostro lasersko anteno za neavtentične znamke. Poročilo na CNBC iz  leta 2018, ki je anketiralo ženske med 13. in 24. letom starosti navaja, da se v 67% strinjajo z izjavo da zvestoba  vrednotam in prepričanjem naredi osebo “kul”.

Ta generacija je generacija digitalnih “domačinov (domorodcev) in zlahka prepozna nepovezanost med kaj blagovna znamka ponuja, kaj počne in kaj pravi o tem.

 

Torej; prepoznati, kaj si ljudje želijo, je prvi korak pri gradnji blagovne znamke

z vrednotami, ki so usklajene z njihovimi potrošniki.

 

Seveda je tudi tebi popolnoma jasno, da je prvi korak najtežji. Torej, kako prepričati občinstvo, da razkrije svoje resnice (želje, potrebe, vrednote)?

Pridobivanje povratnih informacij od potrošnikov zahteva kar nekaj dela. Ker postajajo izkušenj vse bolj dragocene, je priprava “projekta “ poizvedovanja ključnega pomena.

 

 Veliko blagovnih znamk tega ne ve, zato –

Upoštevaj

  • svoje občinstvo,
  • njihov način komunikacije,
  • stil odgovorov na e-maile,…

Skratka upoštevaj vse, kar se dogaja. Vsekakor pa ne pozabi na razumevanje njihovih strahov, želja, sanj in potreb. To naj bo vedno na prvem mestu.

 

 

blagovna-znamka-želje-in-potrebe
To je niz resnic, ki dajejo moč vsaki funkciji blagovne znamke, ki se sprašuje kako služiti potrošniku. Od trženja do izdelkov in podpore strankam daje vsaki vlogi                         priložnost da se poveže s potrošnikom in ga razume.

 

 

In ko dobiš zvrhano mero podatkov jih preglej. Dobila si resnice, na katerih sva se ustavili v enem od zgornjih vprašanjih. To je niz resnic, ki daje moč vsaki funkciji tvoje blagovne znamke, ki se sprašuje kako služiti potrošniku. Od trženja do izdelkov in podpore strankam  daje daje vsaki vlogi priložnost da se poveže s potrošnikom in ga razume.

 

 Zakaj je to pomembno?

To  je odličen način za zagotavljanje blagovni znamki, da se pokaže svetu kot pomembna in vredna zaupanja. S temi lastnostmi se lahko dosledno prikazuje svoje ideale potrošnikom.

 

In če se vrnem nazaj na generacijo Z, naj za konec zapišem slednje: Generacija Z ni nedvomno zvesta blagovnim znamkam,

pač pa zelo skeptična in dobro obveščena.

Katere blagovne znamke bodo torej uspešne?

Tiste, ki bodo uspele razumeti in tiste ki razumejo njihove želje, potrebe in bodo naredile nekaj za njih.

Naj bo tudi tvoje med njimi.

 

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja