14
Blog

Blagovna znamka -pristna

Pristna blagovna znamka – kaj to sploh pomeni?
Vsi smo preprosto preveč utrujeni od ponaredkov okoli nas.
Znamke brez vsebine, duše in pomena.
Znamke, ki obljubljajo hitre spremembe (v 14 dneh ob 20 kg  ali  bajne zaslužke v 30 dneh, …)

In vsekakor NE želimo, da se na našo blagovno znamko gleda tako.
Kar hočemo, je pristnost.
Toda kaj pravzaprav pomeni?

“Če je nekaj pristno, je resnično, ali to, kar ljudje pravijo, da je.”

“Resnično je, resnično ali kar ljudje pravijo, da je.”

Kako do pristnosti blagovne znamke

 

 

Zakaj - Blagovna znamka
Zakaj počneš to, kar počneš

Tvoj ZAKAJ

 

Poglobi se, da razumeš: kaj je tvoja vizija in poslanstvo? Zakaj počneš to, kar počneš (seveda poleg denarja)?
Ali pomaga ljudem izboljšati njihova življenja?
Da bi se počutili bolje, bolj samozavestno?
Da bi izboljšali svoje poslovanje?
Da bi jim pomaga, da se osvobodijo tistega, kar jim ne deluje?

Pomisli, kakšna je tvoje velika vizija in pravi razlog, zakaj si začela s tem poslom.

Ne skrbite, če ni tako velik, da bi spremenil svet. S tem, ko poskrbiš, da bodo ženske videti bolje in se počutile bolj samozavestne, jim v VELIKI meri pomagaš. Vsi vemo, kaj lahko popolna šminka ali sveža frizura naredi naši samozavesti in kaj lahko naredimo, ko se počutimo čudovito, kajne?

 

12
Kako želiš to uresničiti?

Tvoj KAKO

Zdaj, ko veš, ZAKAJ si začela svojo podjetniško pot in zakaj to počneš, kar počneš, se vprašaj –
kako želiš to uresničiti?
Kakšne so tvoje vrednote in pravila po katerih želiš to uresničiti.
Če je tvoj ZAKAJ opolnomočenje žensk (kot moje podjetje), KAKO želiš to narediti? Zame je to, da jim pomagam zgraditi uspešne blagovne znamke, da lahko počnejo, kar imajo rade, in resnično izpolnijo svoj potencial. Moje močne vrednote so kreativnost in produktivnost. Predanost, visoka stopnja pozornosti in prave medčloveške povezanosti.
Kaj je tvoj KAKO?

13
Kaj moraš storiti, da se bo to zgodilo?

Tvoj KAJ

Zdaj, ko veš svoj ZAKAJ in KAKO, pomisli,
KAJ moraš storiti, da se bo to zgodilo na način, ki je usklajen z tvojo vizijo, poslanstvom in vrednotami . Katere ponudbe, storitve ali izdelke bi morala ustvariti, da bi uresničila svoje veliko poslanstvo (ZAKAJ) na način, ki ga želiš (KAKO)?
Kateri bo najbolj usklajen način za to?

Jaz verjamem, da lahko dosežem pravi dvig blagovne znamke in jim pomagam pozicionirati njihovo blagovno znamko na način, ki jim pomaga doseči cilje le, če jim namenjam dovolj pozornosti in resnično razumem njihove blagovne znamke. Zato je vse kar ponujam na visoki ravni, postavljam prava vprašanja. Moje je odraz tega, v kar verjamem.

Kakšna mora biti tvoja izkušnja z blagovno znamko, da bo usklajena s tvojim velikim ZAKAJ, KAKO in KAJ?

 

V pomoč so ti tudi naslednji pdf – dokumenti. najdeš jih v Digi Store.

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja