Blagovna znamka
MediSpot nasveti

Blagovna znamka in zvestoba kupcev

Blagovna znamka je ključnega pomena,. Z njo lahko izstopiš iz dolgočasnega okolja konkurence, pokažeš sebe in jo tako narediš edinstveno. In tu se začne gradnja pravega in trajnega odnosa s strankami /sledilci. 

Organizacije po vsem svetu  vlagajo kar veliko časa in denarja v gradnjo edinstvene in stabilne blagovne znamke.

 

Tvoja blagovna znamka je kot tvoj značaj oz. osebnost. Je prva stvar, ki jo bodoči kupci vidijo in zaznajo. Dobra blagovna znamka bo ustvarila vtis, ki bo lahko trajen – seveda če je pravilno oblikovana in izražala edinstvenost v ponudbi. In kot že ves čas pravim – blagovna znamka si ti in nihče drug.

 

 

Lahko investiraš ogromno čas, truda in denarja v gradnjo blagovne znamke, a če je ne predstaviš pravim ljudem, bo vse to delo brez rezultata.

 

5 idej, kako se lahko blagovna znamka pritegne zvest kupce  

Zvestoba blagovni znamki je ključna stvar, ko gre za rast tvojega podjetja

Blagovna znamka mora nenehno pridobivati nove kupce in prinašati prihodke. Le tako lahko ostane živa. To lahko dosežeš na dva načina: privabiš nove stranke ali prodajaš že obstoječim strankam.

Druga možnost je nekoliko bolj enostavna in cenovno ugodnejša. Že obstoječe stranke že poznajo tvojo blagovno znamko, ji zaupajo in sledijo. Povsem normalno, saj imajo s tvojo blagovno znamo dobre izkušnje.  Trgovanje z njimi pa je tudi zelo enostavno: preko e-mailinga ali družbenih omrežij.

 

Obstoječa baza zvestih strank se bo vedno odzvala na novosti v ponudbah.

 

Ni za zanemariti tudi dejstva, da bo obstoječa baza zvestih strank lahko pomagala dvigniti tvojo blagovno znamko na višji nivo.

 

1.Ustvari spletno skupnost

Gradnja spletne skupnosti za interakcijo s strankami dodatno nadgrajuje zvestobo. Danes se večina prodaje odvija na spletu. Splet je most za interakcijo med tabo (blagovno znamko) in kupci.

Kupce – tako stalne, kot bodoče, poveži v skupnost, kot zbirališče za novice o novostih, posodobitve, za dostop do razprodaj ali znižanj in še kaj. Spletna skupnost je lahko oblikovana na tvojem spletnem mestu, ki ima možnost dostopa kot član, ali pa s pomočjo številnih platform ki so ti na razpolago. Z pravim negovanje spletne skupnosti, bo le-ta rasla in odlično vplivala na prepoznavnost tvoje blagovne znamke. To pa vodi do avtomatičnega odkrivanja novih strank, ki nato postanejo člani skupnosti

 

Blagovna znamka
Blagovna znamka si v resnici ti

 

2.Ponujaj kakovostne izdelke/storitve

Nihče si ne želi zapravljati denarja z izdelki/storitvami, ki niso kvalitetne. Slaba kakovost se povrne tako, da stranka odide.

Ustvarjaj kakovostne izdelke/storitve. Bodi nanje ponosna. Bistvo tega je, da si ti prva oseba, ki bo zvesta izdelku /storitvi. Postani glasni zagovornik teha, kar ponujaš.

Ko postaviš kakovost pred vse drugo, tvoje stranke nikoli ne bodo imele razlog, da odidejo drugam.

 

 

3.Dvigni svoje storitve na višjo raven

Želiš zveste stranke? Potem jin zagotovi prijetno izkušnjo s tvojo blagovno znamko.

Zanesljiva storitev pozitivno vpliva na rast baze zvestih strank. Ali si že kdaj poklicala podjetje, kjer je bil tvoj klic preusmerjen na več različnih sogovornikov, ki pa ti niso znali pomagati pri težavi? Katastrofalno in frustrirajoče. Ali še želiš sodelovati s tem podjetjem?

Investiraj čas za svojo storitev in načrtuj z mislijo na dvig nivoja ponudbe.

 

 

Blagovna znamka
Na družbenih omrežjih pokaži svoj resnični jaz. To je tisto, ki predstavlja tvojo blagovno znamko

 

 

4.Na družbenih omrežjih pokaži svoj resnični jaz

Potrošnike naravno privlačijo in so zvesti blagovnim znamkam, ki so resnične in surove  blagovnim znamkam, ki izkazujejo čustva in človeško plat, poleg logotipa podjetja. Družbeni mediji vam nudijo platformo za izkoriščanje in vašim strankam omogočajo, da vidijo drugo stran   onkraj oglasov.

Uporabi družbene medije za postavljanje vprašanj in odgovorov ter prenosov v živo – povabi goste v živo in deli med sledilce.  Popelji svoje sledilce na oglede v zakulisje tvojega procesa kreiranja izdelkov ali storitev. Pokaži jim tvoje delovno okolje in morda velo kako zgleda tvoj dan (vsakdanjik).

Bolj ko je tvoja blagovna znamka »resnična« na družbenih omrežjih, močnejša postane povezava, kar neposredno pomeni zvestobo strank. Ko se bodo potrošniki počutili povezani zunaj prodaje, bodo še naprej podpirali blagovno znamko, da bi ohranili ta občutek vpletenosti in globoke zakoreninjenosti v dejavnosti blagovne znamke.

Blagovna znamka
Zaženi program zvestobe

 

5.Zaženi program zvestobe 

Želiš več zvestih strank? Nagradi jih za njihovo zvestobo s programom nagrajevanja. To je lahko sistem točk, ki jih je mogoče vnovčiti za dobroimetje v trgovini, za popuste ali brezplačne izdelke. Mnoga podjetja sicer zavračajo to idejo, ker jo povezujejo z visokimi stroški. Res da prihranijo, vendar veliko maj, kot kot bi njihova blagovna znamka porabila za privabljanje novih strank.

Obstaja veliko že pripravljenih možnosti za Shopify in WordPress – aplikacije in vtičniki, ki jih lahko namestiš in nastaviš v nekaj minutah. To pa omogoča ustvarjanje programa zvestobe strank, ki jih ujame blagovna znamka. Programi zvestobe so še posebej koristni za blagovne znamke, ki imajo izdelke višjega cenovnega ranga. Ponujajo popust članom programa zvestobe. To pa dodatno spodbudi interakcijo in nakupe.

 

 

In za konec:

Da te ne pustim samo. Ideje so odlične, a potrebujejo kar nekaj časa, odrekanja in “garanja”. Kar nekaj lahko (in to takoj) prevališ name

Kar pohiti – tokrat smo še v poletnem ležerno dopustniškem času, Je kot nalašč za priprave na jesen. Ta pa nam že hiti naproti. 

Pocukaj me za rokav čim prej.

 

 

Please enter your email, so we can follow up with you.

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.