Avtohipnoza
Rešitve

Avtohipnoza deluje

Avtohipnoza ali samohipnoza  deluje

 

Avtohipnoza deluje. Avtohipnoza le tehnika, ki je enostavna za učenje.

 

V 18. stoletju je bila hipnoza res v modi, vendar praksa sega še dlje v zgodovino.

Tempeljsko spanje. ki so ga pogosto izvajali v stari Grčiji in Egiptu, je vključevalo meditativni ritual, ki naj bi prinesel globok, zdravilen spanec, mir in sanje o zdravljenju na fizičnem ali duševnem nivoju speče osebe.

 

Hipnozo, kot hipnoterapijo omenja tudi “Knjiga zdravljenja”, ki jo je leta 1027 napisal perzijski filozof Ibn Sina.

Sodobni praktiki (na primer Franz Mesmes), so hipnozo ponesli v svet.. Prvotno pod imenom mesemerizem po Mesmerju.

Mesmer je sebe uspešno hipnotiziral in zelo verjetno je, da je tudi učil samohipnozo ali avtohipnozo druge ljudi.

V osnovi, avtohipnoza pomeni postati visoko in ostro osredotočen na sugestije. Razvije se tako imenovano sugestibilno stanje. v tem stanju je podzavest pripravljena sprejemati določene sugestije. Seveda – brez skrbi. Čisto vsaka sugestija ne bo sprejeta. Vse kar ne bo v skladi s tvojimi vrednotami, bo naletelo na odpor podzavesti in tu se bo hipnotično stanje spremenilo v budno stanje. To je način, ki preprečuje prejemanje nepravih sugestij. Če si kdaj že poskusil/a meditativno stanje, boš verjetno ugotovila, da se v stanju avtohipnoze dogaja podobno. V določenih točkah pa obstajajo razlike.

Samohipnoza ti ne pomaga najti le občutka sproščenosti in pomirjenosti (kot ga ponuja meditacija). Avtohipnoza naredi veliko več – odpravi ali spremeni neželene navade in nekoristne miselne vzorce.

Praksa se morda zdi nekoliko neverjetna, vendar za  njo stoji dostojna količina znanstvenih raziskav in dokazov.

Nadaljuj z branjem, če želiš izvedeti več o prednostih samohipnoze. Morda bodo določena vprašanja dobila odgovore.

 

 

Avtohipnoza
Avtohipnoza deluje. Spodbuja razvoj notranjega miru in posledično vpliva na različna področja. Telesno mentalno ali duševno.

 

Koristi avtohipnoze

Avtohipnoza je samostojna hipnoterapija. Je način, hipnoze, ki jo lahko opravi vsak sam. Pomaga si lahko pri povsem običajnih zežavah, kot so nepotrebne misli, slaba koncentracija, težave produktivnostjo ali utrujenost. Razpon uporabe je precej velik. Seveda moram najprej postreči s študijami, ki kažejo, da ima avtohipnoza nekaj ključnih koristi. saj se vedno najde nekdo, ki raje podvomi v koristi avtohipnoze.

 

Izboljša spanec s pomočjo hipnoze

Po mnenju raziskave iz leta 2020 je 90% žensk, ki so v menopavzi imele težave s spanjem so to  to neprijetnost v celoti odstranile.

Večina žensk vključenih v raziskavo je poročalo, da jim je hipnoza pomagala spati dlje. Opazile so tudi:

  • izboljšanje  kakovosti spanca, .

  • zmanjšanje nočnega potenja in vročinskih valov

  • razpoloženje, ki je kot posledica menopavze, nihalo, se je nato stabiliziralo

 

Ker so vse testirane  skupine žensk pokazale podobne izboljšave, so raziskovalci zaključili, da aje samohipnoza prav tako koristna kot določene vrste blagih zdravil, ki jih lahko dobite brez recepta. Vsekakor je hipnoza kot taka precej bolj.

 

 

Avtohipnoza
Avtohipnoza deluje tudi pri odpravljanju odvečnih kilogramov

Izguba teže:

Pregled iz leta 2021 je upošteval 11 študij, ki so ocenjevale potencialne koristi samohipnoze pri hujšanju. 9 od teh študij je našlo nekaj dokazov, ki kažejo da lahko samohipnoza ali hipnoza pomaga pri hujšanju.

 

Po mnenju avtorja ocene lahko hipnoza in čuječnost pomagata pri izgubi teže.

  • povečata zavedanje hranjenja – čuječe prehranjevanje ali prehranjevanje kot gurman)

  • spodbujanje večjega sprejemanja podobe lastnega telesa

  • omejevanje čustvenega prehranjevanja

 

Avtor tudi navaja veliko korist hipnoze v kombinaciji s telesno vadbo in spremembami prehranjevalnih navad. Poleg tega pa je študija iz leta 2018  Pri120 odraslih osebah z indeksom telesne mase med 35 in 50 primerjala prednosti dveh programov hujšanja.

 

  1. Priporočila glede prehrane in vadbe
  2. Nasveti za zavestno prehranjevanje, vztrajanje pri hranljivi dieti in telesni vadbi

 

Ena izmed skupin se je naučila samohipnoze. 60 udeležencev so  pred obrokom izvedlo samohipnozo, da bi izboljšali samokontrolo in prenehali z neželenimi prehranjevalnimi navadami.

Rezultati so bili pričakovani:

  • samohipnoza je spodbudila občutek sitosti

  • izboljšala se je kakovost življenja

  • poznalo pa se je tudi na področju zdravja (manj prebavnih težav)

Osebe, ki so uporabljale tehniko samohipnoze, so izgubile bistveno več odvečne teže, kot tiste, ki hipnoze niso.

 

Avtohipnoza

Obvladovanje bolečine

Študija 2016  pa razkriva vpliv avtohipnoze in hipnoze  pri 53 hospitaliziranih starejših osebah s kronično bolečino.

Paciente so razdeljeni v 2 skupini:

  • ena skupina je prejemala masažo

  • druga pa po 3 srečanja s hipnozo. pacienti so se naučili tehnik samohipnoze za lajšanje bolečin.

 

Rezultati so pokazali naslednje:

Hipnoza je bistveno bolj vplivala na zmanjšanje bolečin kot masaža. Zdi se, da hipnoza nudi tudi nekaj koristi pri izboljšanju razpoloženja, saj se je razpoloženje testiranih močno izboljšalo. Zaznano je bilo več volje in zadovoljstva ter manj depresivnosti.

 

Še ena študija, ki kaže na koristi avtohipnoze pri odpravljanju bolečine.

Ta je iz leta 2014.  Vanjo je bilo zajetih 100 vojnih veteranov, ki so trpeli zaradi kronične bolečine v križu. S pomočjo tehnike samohipnoze so opazili močno  olajšanje.

Poleg tega velja omeniti, da so s pomočjo samohipnoze dosegli zmanjšanje bolečine v križu, ki je trajalo celih 6 mesecev ali dlje.

 

Avtohipnoza

Druge možne koristi avtohipnoze:

Naštela bom le nekatere,

  • krepitev pozornosti in zmanjševanje stresa

  • lajšanje občutkov tesnobe

  • opustitev kajenja

  • dvig samozavesti, produktivnosti

  • Krepitev samo-sprejemanja

  • izboljšanje učnih rezultatov

  • in podobno

 

Večina obstoječih študij, ki so proučevale koristi samohipnoze dokazujejo veliko korist samohipnoze. Seveda ne smem mimo tega, da pri težjih oblikah težav je vseeno potrebna pomoč strokovnjaka. Samohipnoza bo sicer koristna, a kljub vsemu bo potrebna še dodatna pomoč.

 

Kako jo lahko sami izvedete? Odgovor tiči TU.

 

Trik in nasvet:

Ti avtohipnoza ne uspe?

nasvet: Poskusi z vodeno avtohipnozo. To najdeš tu.

Naj ti samohipnoza postane navada.  Tako kot pri vsaki veščini, ki je nova, tudi samohipnozo uvajaj postopno v svoj vsakdan. Prej ali slej bo postala navada. Ne glede nato ali jo uporabljaš za boljši spanec ali lajšanje bolečin, jo lahko s pridom uporabiš tudi pri dvigu samozavesti, podpori odločnosti, osredotočenosti in vseh ostalih veščin, ki jih mora imeti vsak. Še najbolj pa to velja za podjetnika. Ne pozabiva na S. Jobs-a, ki je samohipnozo redno uporabljal.

Tudi če traja le 10 do 15 minut na dan, bodo rezultati vidni zelo hitro.

Delo s hipnoterapevtom

Hipnoterapija pride na vrsto takrat, ko gre za oblike težav, ki jim sami nismo kos. Seveda je takrat najbolje, da se vsaj za začetek individualno pogovoriš s hipnoterapevtom, ki bo dal smernice za delo naprej. Jaz največkrat izveden 2 srečanji, nakar predlagam poslušanje individualiziranega avdio posnetka (nabor targetiranih sugestij na točno določene težave) . Poslušanje naj traja čim dlje, a kar je najbolj pomembno – redno vsak dan. Če je potrebno, se posnetek lahko dopolni ali spremeni.

In za konec:

YouTube kanal mi omogoča prostor kjer lahko imam, kar nekaj brezplačnih avtorskih avdio posnetkov. Link do njih je TU. Gre za posnetke zelo splošnih hipno meditacij in avtohipnoz. Oglej si jih, poslušaj in izberi – naj ti prinesejo mir, dvig samozavesti, samo-sprejemanja, samospoštovanja in podobno. V kolikor pa si želiš sam/a pripraviti lastni avdio posnetek hipnoze, je link do navodil TU.