Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino
Arhitektura spletnega mesta je pomembne vidik SEO optimizacije. Še bolj pa to velja za spletno trgovino. Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino mora biti jasna in preprosta.
Ker ima e-trgovina ogromno spletnih strani – bistveno več, kot jih ima spletno mesto namenjeno blog zapisom ali spletno mesto namenjeno prikazu delovanja restavracije – mora biti postavitev uporabniku prijazna in enostavna za navigacijo.
Toda kako postaviti pravilno strukturo?
Dve zlati pravili arhitekture spletne trgovine
Glede arhitekture spletne trgovine veljata dve zlati pravili.
Prvo pravilo: Stvari naj bodo preproste.
Drugo pravilo: Naj bodo na vsaki strani 3 kliki z domače strani.
Arhitektura spletnega mesta za napako
Primer, kako ne nastaviti arhitekture spletnega mesta za e- trgovino.
Tukaj je primer arhitekture, ki krši obe pravili:
Kaj je narobe s to postavitvijo?
Prvič: Ni preproste postavitve. Postavitev ne predstavlja neke logike. Težko je razumeti, kaj kam spada.
Drugič: V praksi je taka arhitektura spletnega mesta nefleksibilna. Namreč, vsakič ko se doda nov produkt/ kategorija, je potrebno dodatno novo stran in reorganizirati obstoječe kategorije. in podkategorije. Veliko dela, kaj ne?
Tretjič: Postavitev sega preveč v globino.
Četrtič: Večina povezav gre na domačo stran.
Torej, kršeni sta obe zlati pravili arhitekture spletnega mesta.
Globina arhitektura bo vplivala na avtoriteto spletnega mesta/ trgovine. večja je globina, večja je tudi verjetnost, da se bo avtoriteta manjšala.
Poglej naslednjo sliko:
Kot je videti, na peti stopnji se začne avtoriteta krhati. To naredi veliko škodo zlasti pri spletnih trgovinah. Produkti bodo manj vidni, saj jih bo Google manjkrat ponudil kot relevantne odgovore na iskanja bodočih kupcev.
Istočasno pa je potrebno kar nekaj kliko, da se pride do strani s produktov.
Nasvet:
Če imaš spletno mesto, ki ima trenutno manj idealno postavitev, se prej posvetujte s SEO strokovnjakom ali razvijalcem. Poskrbeli bodo, da bodo stare strani preusmerjanje na nove strani. Tako bo spletno urejeno in kupcem prijazno in oblikovano glede na najnovejše prakse.
Arhitektura spletnega mesta, ki je SEO prijazna
Primer SEO in uporabniku prijazne arhitekture spletnega mesta za e- trgovino.
Na tej sliki je primer spletnega mesta za e-trgovino, ki ima dobro urejeno postavitev, Kot je opaziti se pod domačo stranjo nizajo kategorije, te pa se lepo razvijajo naprej v podkategorije.
Taka oblika arhitekture pomaga Googlu, da spletno trgovino prepozna, in uvrsti kot primerno. Isto velja tudi za indeksiranje. pajki enostavno raziščejo vse dele spletne trgovine. Prehodi med kategorijami so enostavni.
Tukaj je primer arhitekture spletne trgovine, ki prodaja čevlje.
Tu ne gre samo za SEO prijazno spletno trgovino. Spletna trgovine je tudi prijazna za uporabnika. Struktura je preprosta, enostavna za iskanje produktov in prijazna tudi do robotov (pajkov), ki indeksirajo.
Tako postavitev lahko vidiš pri spletni trgovini Petsmart. navigacija po njej je zeli preprosta in takoj najdeš to, kar potrebuješ za svojega hišnega ljubljenčka.
Podoben primer je spletna trgovina Mass
Tukaj bo le dodala nekaj, kar morda tudi druge zelo moti: Takoj se pojavi PopUp, ki je največkrat nepotreben. Ne samo nepotreben, pač pa zelo moteč, ko se pojavi na sredini ekrana, medtem ko iščeš nepremočljive čevlje za jesenski čas.
Upam, da ti je bil ta prispevek v pomoč pri oblikovanju strukture spletne trgovine. Dajem ti nasvet, ki sem ga kar drago plačala. Preden se lotiš oblikovanja spletnega mesta /trgovine, začni to na papirju. Papir vse prenese. Tudi napake. Te se lahko v sekundi zbrišejo in popravijo.
Ko pa vse to postaviš na splet (večinoma se uporablja WordPress), je popravljanje malce težje in zamudno.
Torej, začni na začetki in ne na sredini – to sem nekoč naredila jaz. Napaka.