anksioznost
Rešitve

Anksioznost ima rada …

Anksioznost

 

Kako prenehati pridobivati težo zaradi anksioznosti

 

Anksioznost zelo zaplete življenje. Svari, ki jih večina ljudi počne brez premisleka, pa so za tistega, ki trpi za anksioznostjo, velik izziv. Za nekatere celo nemogoč.

Si ti med njimi? Beri naprej.

Vpliva na vsa področja tvojega življenja – vključno na:

  • Kakovost spanja
  • Vzorce prehranjevanja
  • Socialno življenje
  • Raven energije
  • Motivacijo in koncentracijo
  • Samozavest in samospoštovanje
  • Delovno uspešnost
  • In še več.

 

 

Vpliva pa tudi na tvojo uspešnost pri hujšanju

V spodnjem zapisu boš prebrala, zakaj se to dogaja, kajti:

 

 

Se sprašuješ, kako lahko anksioznost povzroči povečanje telesne mase?

 

Anksioznost ljubi sladkor

Veliko ljudi hrepeni po sladki hrani takrat, ko se počutijo anksiozne.

Zakaj?

Študije so pokazale, da lahko sladkor začasno razbremeni stres z zaviranjem povezave med deli možganov (hipotalamus in hipofiza) ter nadledvično žlezo. Tako dobiš občutek razbremenjenosti in lažni občutek nadzora nad stresom.

In če se še naprej vdajaš želji po sladkorju, uživaš rafinirane sladkorje ali hrano z visoko vsebnostjo sladkorja, kot so

Anksioznost
Anksioznost obožuje nezdravo hrani

Sladko sadje (ananas, melona, lubenica)

Sladki smootiji in sokovi

Predelana hrana (torte, čokolada, sladkarije)

Bo v krvi nivo glukoze visok.

In tu je problem. Odvečna količina glukoze se shrani kot maščobna zaloga

 

Anksioznost najde udobje v hrani in hrepeni po nezdravi hrani

Ko se počutiš tesnobno, zaskrbljeno, utrujeno ali žalostno, se zgodi povsem običajnega: v hrani najseš tolažbo. Temu se reče tudi čustveno prehranjevanje. Tvoj um bo zaposlen s skrbmi tesnobo in težavami s tem. Ne bo pa sodeloval pri obroku. Jedla boš še naprej, tudi ko boš sita.

Seveda se, kot veš, začne nabirati odvečna maščoba.

Seveda pa ne obožuje le sladke stvari. Rada ima vse povprek. Čips, čokolada, pica, sladoled. Prav posebno zdravo to ni, kaj ne?

Vse to je predelana hrana, ki nima skoraj nobene hranilne vrednosti. Vsebuje pa ogromno sladkorja in nezdravih maščob

 

Anksioznost jemlje energijo in poveča nivo kortizola

Anksioznost izčrpava. Občutek zaskrbljenosti, razdraženosti in živčnosti preko celega dne jemlje ogromno energije.

Sproži povečanje količine kortizola – stresnega hormona. Povečana količina kortizola povzroči pravo pustošenje v tvoje telesu, vključno z nabiranjem odvečnih kilogramov.

 

Anksioznost moti prebavo

Prebava se spremeni:

  • Se upočasni ali pospeši
  • Pride do nezdrave absorbcije
  • Zmanjša sposobnost predelave zaužite hrane
  • Zmanjša izločanje odpadnih snovi in toksinov iz celic in telesa
  • Nepopolno prebavljena hrana povzroči napihnjenost. Odvečni toksini pa so dodatno gorivo za anksioznost

 

Anksioznost moti spanec

Težko zaspiš, če je tvoja glava polna zaskrbljenosti. A pomanjkanje spanja je kot nalašč. Da se anksioznost še bolj razbohoti. Po navedbah Raziskave kažejo, da lahko premalo spanja poveča raven hormona lakote, imenovanega grelin, in zmanjša raven hormona sitosti/polnosti, imenovanega leptin, kar lahko povzroči prenajedanje in povečanje telesne mase.

 

 

Kako jo premagaš?

Zdrava prehrana
Prični z dieto proti anksioznosti

                                                                        Sprejmi dieto proti anksioznosti

Kaj vključuje dieta?

Glavne sestavine diete so:

Polnozrnate žitarice

Zelenjava

Stročnice

Pusto meso

Zdrave rastlinske beljakovine

Oreščki in semena

Manj sladko sadje

Zelišča

Poudarek na bo na večji količini polnozrnatih žitaricah, nekoliko manj zelenjave.

Opusti pa predelano hrano. Predvsem mlečne izdelke, ki vsebujejo laktozo, ki je enostavni sladkor. Enako velja tudi za beljakovino imenovano kazein (povečuje stres, anksioznost, depresijo )

Hrana naj ne bo preveč začinjena, slana, sladka ali kisla.

Vse to vpliva na povečano sproščanje adrenalina

 

Vadi čuječe prehranjevanje

Jej počasi in v popolni prisotnosti pri obroku. Pomagajo ti meditacije in hipno-meditacije, ki so namenjene točno načinu prehranjevanja.

Lahko pa si izbereš tudi samohipnozo, ki je neverjetno učinkovita.

 

Odpovej se alkoholu in kavi

Anksioznost obožuje alkohol in kavo. Zahrbtno ti daje občutek sprostitve in dobrega počutja, a pazi – tu je past. Anksioznost se medtem samo še bolj ojača.

 

In za konec:

Najhitrejša pot do rešitve iz ječe anksioznosti je Hipnoterapija. Prijavi se že sedaj – saj imam število mest zelo to poletje omejeno