Analiza konkurence 2
SEO-namig

Analiza konkurence

Analiza konkurence / analiza konkurentov, lastnikom podjetij pove, kaj počnejo njihovi konkurenti in pomaga prepoznati priložnosti, da jih presežejo.

Pri izvajanju analize konkurence gre za iskanje prednosti in slabosti podjetij v tvoji panogi. Z raziskavo izdelkov , prodaje in trženja konkurentov se lahko odločiš, kako nadaljevati svojo poslovno strategijo.

Konkurenčne analize do dragocene v katerikoli fazi poslovanja. Toda, kako jo izvesti?
Ta objava pojasnjuje, kako izvesti analizo konkurence, da lahko dosežeš svoje cilje.
Za lažji postopek, ti je na voljo tudi PDF analiza konkurence.

 

Kaj je analiza konkurence?

Analiza konkurence je vrsta tržne raziskave. Je proces ocenjevanja in razumevanja prednosti in slabosti konkurentov na tvojem trgu.
Vključuje zbiranje in analizo podatkov o izdelkih, ocenah, tržnih strategijah, distribucijskih kanalih in bazah strank. Analiza konkurence ti pomaga najti potencialne prednosti in ovire na tvojem ciljnem trgu ali izdelkih. Znamkam omogoča spremljanje, kako neposredno in posredno konkurenti obravnavajo tržiščem trženje, ceno in distribucijo.

 

Primer analize konkurence (analiza konkurentov)

Ne obstaja samo en način analize konkurence, Kako jo izvedeš je odvisno od tega, kaj je namen analiza.

Cilj je po navadi pregled določenega segmenta poslovanja konkurentov. To je lahko njihovo spletno mesto, način prodaje, ali pa se izvaja kompletna analiza konkurence – vključno z celotno ekipo za trženje, Cilj je vsekakor pomagati razumeti delovanje konkurence na trgu.

 

 

Ključno analizo lahko strukturiraš na več načinov.
Tukaj je nekaj informacij, kaj vse lahko vključuje analiza.

  • Ciljne stranke
  • Edinstvena dodana vrednost
  • Prodajna prednost
  • Cenovne točke za izdelke
  • Politika pošiljanja

 

Kaj naj zajema pregled konkurence

 

Informacije na visoki ravni ti bodo lahko pomagale razumeti temeljne razlike med posameznimi konkurenti. Poskusi pogledati naslednje zadeve, ki jih poseduje konkurenca.

  • Lastnost spletnega mesta (vsebina, dizajn)
  • Izkušnje s strankami (podpora strankam, blagajna spletne trgovine )
  • Tržne vsebine (opisi izdelkov, objave v spletnem blogu)
  • Družbena omrežja (pogostost objav, stopnja angažiranosti)
  • Prodaje (razprodaje, popusti)
  • Komunikacija ( e-poštna sporočila u zapuščenih košaricah, mailing)
  • Ocene (povratne informacije strank, ocene)

Kaj je vključeno v analizo konkurence je povsem odvisno od tebe. Z raziskavi si odgovoriš na določena vprašanja. Odgovori nanje ti bodo pomagali ukrepati in pospešiti rast podjetja.

 

Potrebuješ primer? Tukaj je primer analize konkurentov:

 

Analiza konkurence
Primer analize konkurence – primerjava med konkurentom in tvojim podjetjem. Vidne so prednosti in slabosti.

 

Zakaj je analiza konkurentov pomembna za spletno trgovino

 

Z drugimi je lažje tekmovati, če jih poznaš. Če veš, kaj počnejo, lahko svoje taktike pravilno prilagajaš trgu.

Če odpiraš ali že imaš spletno trgovino, ti bo analiza konkurence pomagala pri:

  • sprejemanju premišljenih marketinških odločite
  • prepoznavanju trendov v industriji
  • primerjavi s tekmeci
  • iskanju edinstvenih vrednostih ponudbe
  • določanju cene in cenovnega razpona
  • odkrivanju novih načinov komunikacije s strankami
  • iskanju vrzeli v svojem trženju ali ponudbi izdelkov

Konkurenčna analiza je živ dokument, ki ga je treba posodabljati. Šele to ti bo omogočilo rast podjetja in blagovne znamke.

 

Ko razvijaš nove izdelke, posodabljaš svojo marketinško strategijo, ali pa svoje delovanje širiš na nova področja, bo ta dokument odličen vir informacij.

 

Analiza konkurence
Raziskovanje konkurence ti pomaga izstopiti iz povprečja.

 

 

Kdaj narediti analizo konkurence

 

Ko gradiš podjetje, je temeljna analiza konkurentov odličen način za poglobljeno razumevanje trga.

Ko se tvoje podjetje razvija, je ponovna analiza enako pomembna – tako ostaneš na tekočem glede izdelkov in tržnimi taktikami, Izvajanje redne analize in priprave poročil, ti pomaga tudi primerjati, kako se tvoje podjetje odziva na trenutne trende.

Ko se tvoje poslovanje v podjetju spremeni (mora želiš lansirati nov produkt ali storitev), ne pozabi na osvežitev analize, Nenaden porast povpraševanja po določenem izdelku ali posodobitev Googlovega algoritma, sta dva dovolj dobra razloga za ponovitev analize-

Enako pa velja tudi v primeru, če na trg vstopi nov konkurent.

 

Tu je priročnik ki to bo v pomoč:

 

Kako narediti analizo konkurence

 

Pripravi tako, da slediš naslednjim korakom:

  1. Izberi 7 do 10 morebitnih konkurentov
  2. Ustvari preglednico
  3. Izberi neposredne in posredne konkurente
  4. Ugotovi položaj konkurentov
  5. Določi konkurenčno prednost
  6. Poglej, kako konkurenti tržijo
  7. Izvedi SWOT analizo

 

Podatke, ki jih potrebuješ lahko najdeš tudi s pomočjo naslednjih orodij:

Na voljo je kopica orodji, ki jih lahko uporabiš. Naslednjih nekaj virov orodij ti bo pomagalo najti vpogled v ključne besede tvoje konkurence, tržne vsebine, strategije (tudi na družbenih omrežjih) in drugo.

SEO analiza:

Ahrefs – za pomembne ključne besede in ocene prometa konkurentov.
SE Ranking – za pregled uspešnosti v organskem prometu.

 

PPC

SimilarWeb  – za pridobitev vpogleda v ocene mesečnega obiska in prometa na spletnih straneh (e-trgovini).
SpyFu – najbolj donosne ključne besede  (PPC).
iSpionage –  na katere ključne besede cilj konkurenca v Google Add.
SEMrush  – analiza povratnih povezav.

 

Uspešnost na družbenih medijih:

RivallQ – kako pogosto konkurenca objavlja na določenih platformah družbenih medijev.
Followerwonk  – pogled na demografske podatke preko Twitterja (sedaj X), sledilci, vplivneži in meritve uspešnosti.
Sprout Social – uspešnost konkurentov na družbenih omrežjih.

analiza konkurentov
V svojem dokumentu sestavite razdelke za primerjavo konkurentov na podlagi vaših raziskovalnih ciljev, kot so: Cenovni razpon Ponudbe izdelkov Vključevanje v družbene medije Strategija pridobivanja potencialnih strank Ponudbe za prve obiskovalce Tako pridobiš na Unique Selling Proposition (USP)

Pasti analize konkurence

Ko je analiza narejena, si poglej še pasti, ki te morda čakajo.

Konkurenčna analiza ni vaja – Potrebne  stalne posodobitve. Neredno posodabljanje vodi do oblikovanja napačne slik . Podjetja se stalno razvijajo. To pa pomeni tudi redno izvajanje analiz.

Podatki brez ukrepanja niso uporabni

Če z analizo pridobiš določene podatke. ukrepaj. Sicer je bilo delo zaman in brez vrednosti

Začetek brez smeri – analiza naj odgovori na pomembna vprašanja, Brez vedenja, kaj naj ti analiza pove, bo delo brez pomena. Pomembna je smer v katero je usmerjena analiza konkurence.

Čas – Podjetja rastejo, zato, ko izvajaš analizo konkurence, glej rezultate kot na izseke v določenem času. To niso fiksni rezultati.

Analiza konkurence:  Tvoja prednost

Z redno analizo konkurence lahko prodiraš na nove trge,  lansiraš nove produkte in spremljaš stranke svoje konkurence, To pa ti zagotavlja vrhunski pristop. Tvoje podjetje lahko izstopi iz konkurenčnega trga z enkratnimi in edinstvenimi ponudbami.