Ali Instagram prikazuje tvoje objave le 10% sledilcev?
Ali Instagram prikazuje tvoje objave le 10% sledilcev?
Ne – Absolutno NE!
Ta mit o algoritmih zdaj živi že malo predolgo. In čas je da ga razrešim. Sama niti točno ne vem, kdaj se je vse skupaj začelo. Gotovo izhaja iz dejstva, kako so vsebino distribuirale druge družbene platforme že v preteklosti.
Torej ta mit izhaja od tam. Ampak IG nikoli ni deloval na tak način. In danes tudi ne.
Kako Instagram dejansko deluje in katerim vsebinam daje prednost?
IG je predvsem družabno omrežje, ki temelji na odnosih.
IG je predvsem odnos ena proti ena – med ustvarjalcem in občinstvom. Če dosledno in pozitivno komuniciraš z vsebino, je tvoja vsebina prikazana višje. Pri tem pa ni pomembno, kaj drugi počnejo z njo.
Reelsi so pri tem malce izjema, saj imajo večjo težo glede splošne priljubljenosti. Kljub temu pa nikoli niso prikazani le 10% občinstva.
IG bo prikazal tvojo vsebino praktično prav vsakemu od sledilcev, ko se prijavi na Instagram. Res pa je, da bodo algoritmi razvrstili vsebine vsakemu sledilcu posebej. Vsak sledilec sledi in spremlja še drugim osebam, ki objavljajo na Instagramu. Zato mu bo kot prva objava, ko se pojavi na IG, prikazana objava tistega, ki ga imam med najbolj priljubljenimi.
Se pravi. če ti nisi med njegovimi priljubljenimi, bo tvoja objava prikazana med zadnjimi. Drugače povedano, nižje pod ostalimi.
Torej Pozabi na 10% in grozni algoritem ki ga tukaj ni.
Kako med prve in najbolj priljubljene?
Kaj lahko narediš, da bodo objave med prvimi – najbolj priljubljenimi?
Vsekakor je ključno, da se osredotočiš na ustvarjanje visoko kakovostne vsebine, ki bo odmevala med tvojim občinstvom.
- Če imaš rada Video, naredi Reels-e.
- Če imaš rada igre, naredi interaktivno vsebino.
- Če imaš rada mačke, vključi mačke v vsebini.
- Če rada deliš recepte, poslikaj svoje dobrote.
Razumeš zdaj?
Ustvarjaj vsebine, ki bodo dragocene. Zabavne, izobraževalne, šokantne, informativne in podobno. Ohranjaj interakcijo z občinstvom.
Ko tvoja vsebina zagotavlja tisto, kar občinstvo išče, se bo objava uvrstila višje in tako bo vidna tudi ostalim – ki niso tvoji sledilci.
In kdo bi se branil zvrhane mere sledilcev? Zagotovo prav nihče.
In za konec? Vsekakor se nikar ne drži mita o algoritmu 10%. namesto tega se loti ustvarjati vsebine, ki bodo odmevale med množico ljudi.
Naj bodo zanimive, poučne interaktivne, zabavne ali pa celo šokantne. Slednje hitro potegnejo pozornost.
Se srečamo naslednjič, z novim nasvetom ali trikom