10 izvirnih idej scaled e1729766052961
Vsebinski marketing

10 izvirnih idej za vsebino na družbenih omrežjih

 

 

10 izvirnih idej za vsebino na družbenih omrežjih, ki bodo poskrbele za več angažiranosti!

Teh 10 izvirnih  idej te bo rešilo pred tistim trenutkom, ko ne veš, kaj objaviti!  To objavo lahko kar shraniš. Ko bo nastopil čas ko nimaš pojma kaj pisati, ti bo ta dober vir inspiracije.

 

 

1. Navdihujoče vsebine – vedno izvirne ideje

Kratka in navdušujoča vsebina je najbolj ključna za vsa družbena omrežja. Si vedela, da navdihujoče vsebine kraljujejo na vseh družbenih omrežjih? Ja, prav si slišala! Raziskava LinkedIna je pokazala, da je naravnost navdihujoča vsebina najbolj deljena. Naj bo tvoja objava tista, ki dvigne duha in pritegne množice!
Neglede na to na kateri platformi objavljaš, pomisli s čem se spopada tvoje občinstvo, nato se vprašaj kaj mora slišati, da jih navdihne, spodbudi ali motivira,

Kako preurediti Instagram vsebino za Pinterest

2. Grafikoni in grafi

Vizualna vsebina vedno zmaga! Sestavi grafikon s pomembnimi podatki – bodisi z lastnimi raziskavami bodisi s podatki iz industrije. Orodja, kot je Onlinecharttool,  omogočajo hitro in preprosto ustvarjanje privlačnih grafik.

Izberi nekaj statističnih podatkov v panogi ali rezultat ankete ki si jo izvedla in vnesi v omenjeno orodje – nastala bo privlačna slike.

 

3. Zadnje novice

Bodi med prvimi, ki bodo delili aktualne novice. 2/3 Američanov (Slovenci nismo izjema, kaj ne) zdaj prejema novice prek družbenih omrežij – poskrbite, da bodo tvoji sledilci obveščeni, še preden kliknejo drugam!

 

 

4. Infografike

Izvirne infografike so vizualni magnet! Orodja, kot sta Canva in Piktochart, omogočajo preprosto ustvarjanje takšnih grafik – hitro in brez velikih stroškov. Obe platformi imata brezplačno verzijo.

10 izvirnih idejInfografika
Infografika

 

5. Daljše objave

Zakaj bi vedno usmerjala sledilce stran, na svoj blog? Poskusi objaviti daljše vsebine kar na družbenih omrežjih, še posebej na Facebooku in LinkedInu. Predvidi trende, deli osebne zgodbe ali strategije iz svoje niše.

Za dolge zapise je še posebej priporočljiv LinkedIn. Ponuja ti Write article kar daje možnost pisanja daljših blog zapisov ali vsebin

 

6. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki

Imaš poslovni hashtag za svojo osebno blagovno znamko ali produkte? Spremljaj, kaj objavljajo tvoji sledilci, in preprosto deli njihove objave. Odlična taktika za izgradnjo zaupanja in spodbujanje interakcije. Se strinjaš?

 

 

 

7. Vprašanja brez pravih odgovorov – Odprta vprašanja

Postavljaj odprta vprašanja in spodbujaj pogovor. Udejstvovanje na družbenih omrežjih ima običajno krožni učinek.  Več komentarjev pomeni večjo vidnost. In to se nato nadaljuje.  To še najbolj velja za Facebook.  Objave z vprašanji so odlična zadeva za privabljanje in pridobivanje večjega števila komentarjev. Vprašaj svoje oboževalce in sledilce za mnenje o vroči temi, za povratne informacije o neki zadevi povezani s poslovanjem ali za pomoč pri odločitvi za določen korak.

 

8. Animirani citati

Premikajoča vsebina vedno ustavi prste na zaslonu! Animirane grafike so prava rešitev za privabljanje pozornosti. Orodja za vizualni marketing najdeš na v Canva, Flatcon,  Snappa, Piktochart Recite  in še na veliko drugih ( poglej ta link)

 

 

9. Sezonske objave

Prazniki so idealen čas za kreativne objave. Sproži pogovor z vprašanji, kot je: “Kakšno bo vaše božično darilo?” ali “Pokaži nam svojo najljubšo noč čarovnic!”

Prepričana sem, da bodo take objave vedno sprožile plaz zanimanja in komentarjev.

 

 

10. Osebni utrinki Fotografije ali videi

Pokažite sledilcem svoj osebni svet. Fotografije tvojega doma, ljubljenčkov ali delovnega kotička prinesejo bolj pristen stik in večjo vpletenost. Ali veš da ravno taki osebni utrinki – pogledi v zakulisje dogajanja veljajo za  najbolj “donosne”?

Ljudje smo pač taki – zanima nas veliko več kot si ti lahko sama misliš. Malo heca in veliko resnice.

 

In za konec:

Naj bodo tvoje objave izvirne. Ne samo glede vsebine pač pa tudi glede tega kako jih podajaš svojim sledilcem. Nihče ni popolen in ravno v tej nepopolnosti smi tako zelo izvirni. Je res?